Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nine Eagles Solo PRO 180

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nine Eagles Solo PRO 180

    Ikke så mye byggetråd som review, men her er en liten blogg iallefall.

    Nine Eagles Solo PRO 180 - Blogs - (MFN) ModellflyNytt.no
    Ørjan Pettersen
    Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

  • #2
    Helt enig i det du skriver om radio. Jeg har også vurdert å bytte ut mcpx'en, men er skeptisk til hvor god opplevelsen blir. Ettersom dette heliet heller ikke er gratis har jeg ikke latt meg overbevise så langt. Men kanskje du kommer fram til at det fungerer utmerket?
    Kristian Westgård
    Nittedal

    Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


    Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
    — Neil Armstrong

    Comment


    • #3
      Det sier seg vel selv at N. E. ikke kan bruke konkurentens radiosystem, tror Horizons advokater hadde fått blod på tann om de hadde gjort det. Selv fikk jeg testet lillebroren Solo 100 pro som vel kommer med samme radio, og jeg likte den godt, men det er umulig å forstå noe av meny systemet på den uten manualen.

      Comment


      • #4
        Nei, de kan vel ikke bare stjele Spektrum-teknologien. Jeg vet neimen ikke på hvilke vilkår de HK Orange-mottakerne lages - eller hva slags avtaler som ligger bak Spektrum-støtten i VBar og andre FBL-enheter, men det ser i alle fall ut som det er mulig å få til noe.
        Men hvis radioen er OK er det jo kanskje greit som det er
        Kristian Westgård
        Nittedal

        Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50


        Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
        — Neil Armstrong

        Comment


        • #5
          Det er jo mange modeller som kommer med Spektrumstøtte, så jeg skulle anta at det er mulig å lisensiere dette. Jeg regner med at det er det de gjør de som har støtte for Spektrum.
          Ørjan Pettersen
          Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

          Comment


          • #6
            Har oppdatert med litt informasjon angående radioen.
            Ørjan Pettersen
            Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

            Comment


            • #7
              Litt oppdatering angående det lille jeg har gjort av flyging så langt.
              Ørjan Pettersen
              Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

              Comment


              • #8
                Fikk flydd den litt ute i dag, kun litt forsiktig. Synes den oppfører seg bra i luften. Det negative er fortsatt radioen. Skal se om det ble noe av videoen.
                Ørjan Pettersen
                Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                Comment


                • #9
                  Har oppdatert litt angående flyging.

                  Har fått lekt meg litt med helikopteret i dag. Flippet litt forover og bakover. Fungerte overraskende bra. Halen holder bra så langt. Ser fram til å leke mer med det.
                  Ørjan Pettersen
                  Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

                  Comment

                  Working...
                  X