Unconfigured Ad
Collapse
Gaui X5
Collapse
X
-
Heu! Jeg venter ogsa pa en slik en, skal folge med traden din. Hva lags utstyr tenker du og bruke?Comment
-
Goblin 700 : vbar 5,3 pro
Atom 6HV : vbar NEO pro rescue
HD 500 Cell : brain2
DX9Comment
-
-
-
nu er allt klart , også har gjørt upset mot en spektrum radio, men får bara venta till eier kommer men sin mottak- futaba ( varfør kan ikke alla har riktigt radio - spektrum)
så før bara gøj så gemført eg X5 mot Trex550 ( skulle fixa noe på den ) fikk ikke canopy til 550 , tar noe bilder utan canopy på de , de er nestan lika lång men 550 er rund 4,5 cm højareGoblin 700 : vbar 5,3 pro
DX9Comment
-
Vil du gi noen + og - sa langt i forhold til 550? Ikke noe vitenskapelig, men de inntrykkene du fikk under bygging.Comment
-
-
550 måtte eg har elev-servo lite lengre in og var ikke nåt man kunde bruka i pakka , satt ditt extra spacer , og detta er en FB med den nya hode og kan bara si , det var ett F*#*#n å får det i 0 pitch ( anbefele ikke FB ) . men FBL hode går som en drøm
toque tube på Gaui enklare å installera en 550 , så + for Gaui
min intrykk gaui var mer gøj å byggeGoblin 700 : vbar 5,3 pro
DX9Comment
-
var lit sent ut med å vei de før han har hemtat 550 men veide den sist eg byggde den så vist eg huske rett så den var på 2,4 kg utan batterier ( han kommer på Fredag kan veie den då )
Gaui utan batteri med original motor +ESC , beastX , AR6100 (han kommer med futaba mottak på fredag ) , DS610 på cyclic og futaba 251 = 1975 gGoblin 700 : vbar 5,3 pro
DX9Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment