Unconfigured Ad
Collapse
Warp 360
Collapse
X
-
-
Hei!
Har og bestillt turnigy 306HV servoer for å bruke i denne modellen.
Etter litt lesing på div forum osv kom jeg frem til at de ikke er cloner, de Turnygi ikke lager noen
produkter selv. Turnygi kjøper fra andre prod og setter sitt eget klistermerke på.
Skal derfor ikke se bort ifra at 306HV er en mks servo med Turnigy merke, rebranding eller hva de kaller det
virker for å være greie servoer med tanke på pris, så en 450x med de lørdag, funket fint i den, også på halen.Rasmus Fauske
TDR 2012, MD8 @ 14S, MD6 @ 7S, Pantera 50, KDS Chase 360, BigNasty
http://www.easyisp.no http://www.rc-batteri.noComment
-
dataha1, du må bygge og slenge ut mere bilder så vi andre ikke sporer av helt herComment
-
Compass Atom 550 FBL - ds510m - bls 251 - mini v-bar
XG8
Snart:
Compass 7hv v2 - MKS HBL 950 - HBL 980 - V-bar
Compass Warp 360 - MKS DS95 - DS95i - Beast X - Yge 40AComment
-
Ble ikke helt den byggebloggen jeg hadde sett for meg, men her er ihvertfall noen bilder
Er snart ferdig med rammen. Har fått montert halen, hodet, maingear, og litt til. Glemte å ta bilder underveis dessverreAlt går enda, egentlig på skinner. Etter at halen var ferdig montert var den veldig treig, men det var bare en link som var for stram, så det fungerer nå.
XG8
Snart:
-
Fin tråd H. Gleder meg til flere bilder------------------------------------------------------------------------------------------------
Logo 800 Xxtreme, Goblin 770 x2, Goblin 700, Goblin 500, Trekker, 450
300X, Cessna 182, Cessna Corvalis. DX18QQ, Jeti DC 16
------------------------------------------------------------------------------------------------Comment
-
Er stort sett ferdig med byggingen nå. Har ikke noen bilder nå, men skal se om jeg får lagt ut noen senere i dag. Typiskt nok var rxen min helt død, men kabler og slikt har jeg fått lagt, og montert i beastx. Hvis noen har tenkt til å bygge en slik en, vil jeg anbefale som en på helifreak hadde gjort, å montere maingear, mainshaft etc sammen før man monterer andre del av ramma. Jeg brukte laaaang tid på å få på plass maingear, fordi det er fryktelig liten plass i rammaOg lurt å legge servokabler før man monterer andre rammeside, ellers er det relavivt vanskelig å legge kabler senere. Og til slutt ESC kablene til motor burde legges på motsatt side elevatorservoen, eller er det veldig vanskelig å få festet kablene.
XG8
Snart:
-
Har du hatt mange av de samme problemene som enkelte på HF skriver om?arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Re: Warp 360
Fikk med en ekstra pakke linker som må byttes ut da...
XG8
Snart:
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment