Unconfigured Ad

Collapse

Thunder Tiger Raptor E 620 SE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lorents
    • Mar 2006
    • 348

Den så lett og ledig ut Hvordan pakker har du tenkt å kjøre?

Sitter å lurer på hva jeg skal gjøre med regulator til Logo 600'n som jeg håper å få tak i om en måneds tid. Har 5 EVO 10S 3700 pakker som kan levere 111 ampere og da blir liksom Jazz 55'n litt puslete. Kanskje en CC110HV?
    Hvor er lipoen din a?

www.airheads.no
    www.bmk-rc.com/

Comment

• Tintin
      • Jan 2005
      • 4631

Nja, har ikke bestemt meg enda. Skjønner du ikke skal selge 10Sene allikevel
      Regner med at det blir noen FP pakker etterhvert, om noen overtidstimer til

Får ikke tak i motor riktig enda og tenkte så tak i en Thunder Power ESC når de kommer med en stor nok og den kommer vel ikke før i slutten av april, 100A kont og 120 burst. 5-12 celler. Liker overvåkning over balanseplugg muligheten.

Comment

• Tintin
        • Jan 2005
        • 4631

Det har gått smått med byggingen av 620n da den motoren jeg vil ha ikke er å få tak i og ESCen jeg helst vil ha slippes ikke før 27/4.

Jeg har i allefall fått servoer, valgte som nevnt 9252er igjen samt en GY401 med 9254 som jeg har på Titanen og 600n.

Monterte servoene i går kveld, skal se om jeg får tatt litt bilder i kveld.

Har kjøpt et TRex 600 haleservofeste men i første omgang har jeg montert servoen der den "skal" selvom jeg ikke er overbegeistret for den überlange stanga. Dog funker jo den for "alle" så den gjør sikkert det for meg også etterhvert.

Heliet har stått pent i en kasse og ventet i en drøy måned og jeg fikk et uventet problem da jeg skulle begynne. Det gikk nesten ikke å rikke swashplata oppover. Cyclic funket men pitch ville den absolutt ikke ha.
        Etter å ha koblet fra alle linker fant jeg ut at problemet var washouten og ikke swash. Den satt dønn på masta når jeg forsøkte å bevege den opp/ned.
        Fikk vridd den 1/2 mm og da løsnet den. fant ikke noe rust og ingen merker så jeg må ha sølt med Loctite da jeg monterte dette er det eneste jeg kan komme på selvom det vanligvis syns.

Nåja, det går fremover om enn smått. Forhåpentligvis er den klar til stripa åpner så da får jeg knabbe meg en Aftenposten tralle så jeg kan få med meg alt pikkpakket dit

Comment

• Tintin
          • Jan 2005
          • 4631

Da var servoer og gyro på plass
          Attached Files

Comment

Working...