Unconfigured Ad

Collapse

Nye zoom helikoptre

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Nye zoom helikoptre

Det ryktes at det kommer flere utgaver av zoom fremover.... (edit: nå har de vel vært ei lita stund på markedet men få som selger den foreløpig..)
    Var innom IMPX i dag og så som vanlig over alle hyller og stativer, og der overst på hylla stod det en ny kreasjon, zoom 450, i passe "baksete-størrelse". Dette var fuelutgaven men elektro er visst også på trappa. I tillegg kommer vel zoom 600 etter hvert og zoom425(?).

Rotordiameter på 450'n lå på +\-80cm og vekta rundt kiloen, altså litt større enn trex450.
    Blir jo spennende å se om dette kan bli et bruktbart alternativ i
    klassen mellom f.eks trex450 og 600. Personlig syntes jeg dette er interessant da trex450 blir litt liten og lett mens 600'n blir alt for dyr. Zoom 450'n kunne visstnok flys på 3s lipo og det gjør jo sitt til å holde driftsutgiftene på et relativt rimelig nivå. For vill 3D herjing kan kanskje mer V være greit men de fleste av oss bedriver vel i bestefall rimelig moderat 3D flyging slik til daglig.

Prisen var ikke klar enda men om den ikke blir veldig mye dyrere enn f.eks trex450se og det flyr etter alle kunstens regler så må det da være et greit alternativ.

Noen som vet om noen grøvre tester av de nye zoom helikopterene?
    Last edited by esmel; 18-01-07, 15:00.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Ingen som har noe å si om disse...?
    Dumt det da
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...