Announcement

Collapse
No announcement yet.

walkera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • walkera

    hei. har besøk av en kompis med ett nytt walkera 22e 6 kanal. Stikkene er motsatt . Jeg tør ikke hjelpe han opp med det. Kan man endre mode på denne radioen? Har dessverre ikke manuelen tilgjengelig. Er det mode 2 vi bruker her på berget?

  • #2
    Ja, mode 2
    Tom Erik Smedal
    www.artistic3D.net
    www.photopia.no

    Comment


    • #3
      Skal gå an å endre det der, men jeg tror det er litt plunder. Kanskje enklere å flytte krystallen til din egen radio, også kopiere programmeringen manuelt.
      Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

      Steinar B Johansen
      Lillehammer mfk

      Comment


      • #4
        okei . tusen takk for hjelpen.

        Comment


        • #5
          det fins en på qxl, krokstadelva, som selger walkera billig, men som har feil mode. Det er ikke lett og fortelle min venn at han har gjort ett dårlig kjøp!
          Dårlig selger spør du meg.

          Comment


          • #6
            Jeg var i Lomedalshallen å fløy i går, der var det en som kom med en t-rex på mod 1.
            Radioen var kjøpt i østen. Vi bygde om stikkefungsjonen på stedet men det var ikke mulig å programere om. Så da var han like langt. Det hele ente med at det var en som skulle lodde om radioen.
            Jævlig dumme greier. Dette er selvfølgelig ikke så lett å vite for en som er helt ny.

            Martin

            Comment


            • #7
              hei. det går kansje og bytte om på stikkene fysisk om det ikke går elektronisk da
              med hilsen Arvid

              Comment


              • #8
                Hvis du ser inne i radioen. så sitter det 2 potmeter på hver stikke. kan du ikke bytte plass der potmeterene er plugget inn i kretskortet. slik at den som styrer gass/pich er potmeteret på opp/ned på venstre stikke osv.

                pluss evt. flytte fjæra til stikka ogaå.
                Tom Nohr
                Tennisveien 9
                2450 Rena

                Frsky taranis 9+
                Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                + diverse små ting

                Comment

                Working...
                X