Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger tips til 325mm carbonblader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger tips til 325mm carbonblader

    Vurderer å skaffe meg et sett med 325mm carbonblader til Zoom450'n min.
    Pr. i dag har jeg 350mm men vil ha litt mindre blader når jeg bytter drev på motoren.

    Har noen av dere gjort dere noen erfaringer dere vil dele?
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

  • #2
    Det finnes så mye som så mange anbefaler. Radix, V-blades, Kok, SAB (320 tror jeg), Hyperion og Align har alle mange fans.

    Comment


    • #3
      Det ante meg i grunn...
      Er det noe jeg bør styre unna?
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment


      • #4
        Nja, det eneste jeg har sett som har vært riktig dårlig er vel umerkede Kina blader og de første Align bladene som delaminerte rundt bolthullet.

        De kjente virker det som er rimelig safe å kjøpe uansett og så kommer det inn litt personlig smak virker det som.

        Align bladene som vel er laget av SAB får veldig bra omtale og har en hyggelig pris, har et par sett liggende og godgjøre seg på Gardermoen over helgen

        Men det blir kanskje feil på Zoomen
        http://www.align.com.tw/shop/product...32&language=en


        Eller 2 fluer i 1 smekk, CF blader som også kan brukes om natta
        http://www.align.com.tw/shop/product...67&language=en
        Last edited by Tintin; 09-03-07, 20:50.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tintin
          Men det blir kanskje feil på Zoomen
          Nei det skulle da ikke bli det.
          Det er 3mm bolt som skal benyttes på zoom'n også så da burde de gå om hverandre så sant de er like tykke inne ved rota.
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #6

            Tenkte mer at det var feil med Align blader pga merket

            Comment


            • #7
              hehe, joa, burde jo holde meg langt unna slikt jeg
              Zoom ruler og align suger, min er større enn din osv osv
              Kan rett og slett hende jeg bestiller de billigste carbonbladene elefun har, skal i utgangspunktet kun sjekke hvordan responsen blir med høyere headspeed.

              Bryr meg egentlig ikke om hva det står på sakene så lenge det fungerer
              Artig å prøve noe nytt å, enten det er blader eller helikopter.

              Blir logo 500 på meg så snart økonomien tillater det så inntil da har jeg tenkt å knekke noen rotorblader, rammer og bøye noen akslinger, så slipper jeg forhåpentligvis så mye av det med logoen Må begrense det litt da, blir det for mye av det så tar det for lang tid med logoen
              Espen Melby

              :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

              Comment

              Working...
              X