Announcement

Collapse
No announcement yet.

Handle options parts til T-rex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Handle options parts til T-rex

    Heisann,

    Skal gå over min kjære T-rex som har stått i kjelleren gjennom vinteren, og tenkte jeg skulle spandere på den et par metal deler. Primært i halepartiet siden dette uansett må ha en justering nå. Er det andre forhandlere en Elefun.no igjen her i landet? Finnes det utenlandske aktørere som det er verdt å sjekke opp? Spør primært fordi Elefun.no ikke hadde spesielt mye på lager.

    Videre, er det noen options som burde vært byttet ut? Det er XL CCMP versjonen jeg flyr med idag. Stort sett på hover nivå, men litt flygning også.

  • #2
    Handler alt Trex-utstyr fra HeliDirect - Your #1 Sources for R/C Helicopters, FPV, Jets and More., kjempesjappe med god service!
    Ellers så tror jeg ikke det er så mye du trenger å bytte enda, men første jeg hadde kjøpt ville vært en ny ramme, f.eks Aligns alu-ramme eller Helidirects Superframe. Hodet på XL'en fungerer ganske greit, og hvis du vil bytte det ut ville jeg ventet til Align selger ett komplett sett med det nye hodet, noe som sikkert kommer innen ett par uker. Ev. kan du se om prisen på det gamle hodet faller, og kjøpe det.

    Forresten, flyr du med dårlige servoer er dette det første jeg ville byttet ut

    Superframe: 404 Not Found
    Komplett alu-hode: 404 Not Found
    Ny hale: 404 Not Found

    Butikker:
    HeliDirect - Your #1 Sources for R/C Helicopters, FPV, Jets and More.
    Tech Model Products RC Hobbies Home
    Morten Smøraas

    Comment


    • #3
      Om du ikke har metall bladholdere til halen så er vel HS1201 et vel så bra alternativ der.
      Siden finnes ikke

      Comment

      Working...
      X