Announcement

Collapse
No announcement yet.

servo til el-heli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • servo til el-heli

    er det noen som har erfaring med Multiplex Tiny-S til el-helikopter
    eller er det noen som har noen bedere forslag ?
    skal sitte i en robbe eolo

  • #2
    er det ingen her som har efaring med Multiplex servoer ?

    Comment


    • #3
      Eneste mpx servoene jeg har vært borti er Multiplex Digi, og Super FL BB og Super FL Digi (de to sistnevne er flate vingeservoer for bruk i seilfly).

      Er skuffet over disse digitalservoene. dårlig sentrering og dårlig oppløsning. Ikke det at det egentlig er dårlig, men jeg hadde bare forventet mer av en digitalservo. Finishen på disse servoen er jo også latterlig. Litt "bølgete" orange plastikk som ligner mest på leketøy.

      Futaba-digtalservoene jeg har er i en helt annen klasse spør du meg. (nå får jeg sikkert mange "multiplex-lovers" på nakken, men det får jeg tåle).

      Ole André

      Comment


      • #4
        hva vil du anbefale av futaba servo til en eolo ?

        Comment


        • #5
          Vet svært lite om dette helikopteret så jeg tror ikke jeg kan komme med noen anbefalinger.

          Kom med noen flere detaljer om helikopteret så kanskje jeg kan hjelpe.

          Det hører jo også med til det forrige innlegget mitt at Futaba-servoene gjerne er en del dyrere enn Multiplex (hvertfall digi-servoen). Også er dette de eneste mpx servoen jeg har vært borti så jeg uttaler meg kun på grunnlag av dette og ikke multiplex generellt.

          Kan godt hend Tiny-S er bra servoer for alt jeg vet.

          Får håpe det er noen andre her i gruppen som har erfaring med dem og kan komme med en kommentar.

          Ole André

          Comment


          • #6
            Specifikationer:
            Huvudrotor diameter: 810 mm
            Stjärtrotor diameter: 182 mm
            Vikt (flygklar): 1280 g
            Höjd: 256 mm
            Längd: 672 mm

            120 graders eCCPM
            Flyger 10-12 minuter på 8 celler med borstlösmotor. Med standardmotorn blir flygtiderna omkring 6-7 minuter.

            Comment

            Working...
            X