Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raptor E550 - Noen med erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raptor E550 - Noen med erfaringer?

    Noen som har erfaring med denne?
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

  • #2
    Ser det ikke ble mange svar, men det er kanskje pga. den fortsatt er ny!?

    Har en raptor 50, og kunne tenkt meg en el-raptor. Så hvis det er noen med erfaring med disse i forhold til f.eks. T-rex, så tar jeg gjerne noen gode råd/tips. Kanskje det finnes en artikkel en eller annen plass som jeg ikke har fått med meg?
    40 år og "ROOKIE"
    Raptor 50 SE/Hyper 50

    Comment


    • #3
      lesestoff i påsken:
      (MFN) ModellflyNytt.no
      Mvh Oly. "I reject the reality, and substitute my own."
      -T-rex 450 HDE
      -E-sky honey bee fp(pulverisert)
      Status: Skulelei

      Comment


      • #4
        Tror ikke vi skal blande inn originale raptoren med disse E raptorene... Det er tilsynelatende en del forskjell på de.

        Ja de er forholdsvis nye, men det skulle ikke tilsi at ingen har prøvd de

        Jeg har vært å klikket på kjøpknappen på Mikado Logo 500 3D et utall ganger nå men ser fortsatt etter gode alternativer. Fordelen med E550 er at det finnes en norsk forhandler, noe som kan være greit mtp. deletingang.

        Mikado starter levering av 500'n i starten av mai så jeg håper på en begivenhetsrik forsommer Men som sagt, dersom noen har noen gode argumenter / synspunkter på E550 så mottas de med takk.
        Espen Melby

        :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

        Comment


        • #5
          Hei!
          Takk for svar, men hadde tenkt meg mer som dette:

          Siden finnes ikke

          Siden finnes ikke
          40 år og "ROOKIE"
          Raptor 50 SE/Hyper 50

          Comment


          • #6
            Raptorene blir jo et alternativ til Trex 600. Spørsmålet er om de kan måle seg med Trexen. Selv om det antageligvis blir logo på meg så er det sikkert andre som hadde vært nysjerrige på å se en sammenligning av E-raptorene og Trex600'n ol.

            (Sender samtidig et spark bak hos norske forhandlere om å ta inn deler til de nye logoene hehe )
            Espen Melby

            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

            Comment

            Working...
            X