Unconfigured Ad

Collapse

Veldig fin HD-video av Trex 600.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tahustvedt
    • Feb 2004
    • 4601

Veldig fin HD-video av Trex 600.

Sjekk denne videoen. Nydelig og kontrollert flyging over høyt gress med bra kameramann og HD-kamera. Jeg så på den i hjemmekinoet i kveld og det var veldig bra kvalitet på videoen og uvanlig fin flgying.

Det er den øverste videoen. Velg HD versjonen for best kvalitet: http://www.aeromedia-concept.ch/videos.htm
  • Kingfisher
    • Feb 2006
    • 833

Originally posted by tahustvedt
    Sjekk denne videoen. Nydelig og kontrollert flyging over høyt gress med bra kameramann og HD-kamera. Jeg så på den i hjemmekinoet i kveld og det var veldig bra kvalitet på videoen og uvanlig fin flgying.

Det er den øverste videoen. Velg HD versjonen for best kvalitet: http://www.aeromedia-concept.ch/videos.htm
    Ja, Lucas Riva har jeg nevnt og linket en video til i en annen posting, med samme observasjon som du selv nevner. Jeg synes han flyr spesiellt fint, med en flyt som jeg ikke har sett andre proffer fremvise. Og så er han en ung fyr, 16 år, som vi sikkert vil se mye til fremover. Synes også det er flott at andre enn bare personer "over there" utmerker seg med talent.

S

Comment

• Psyko-lefse
      • Feb 2004
      • 1438

Så var det bare å skaffe seg en ny pc så man kan nyte filmene
      Morten Smøraas

Comment

• Warbirdpilot
        Administrator
        • Sep 2004
        • 2878

Helt fantastisk flyging og bra kameraarbeid som du sier...Kult å se vinden fra rotor i åkeren...

Man får nesten lyst til å starte emd helikopter igjen av å se denne videon
        Last edited by Warbirdpilot; 26-04-07, 22:02.
        - Håvard Glad Andreassen
        - YouTube.com/Warbirdpilot
        - facebook.com/warbirdpilot

Comment

• Lumbajack
          • May 2002
          • 635

Utrolig fin flyging...kjempefin dynamikk og flyt med 'runde' manøvre.
          Synes sånne filmer er litt som napoleonskake...kjempegodt, men litt er nok.
          ...men denne var super.
          Kjemperespekt for de som flyr slik, hjernen min hadde kortslutta etter 2 sek.
          Mvh

Olav Lund

Comment

• Mathias
            • Feb 2007
            • 1122

Kjempe fin flyging!

Herlig å se en video med skikkelig god kvalitet!
            Mathias
            Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• Kingfisher
              • Feb 2006
              • 833

I begynnelsen av videoen står det at oppsettet er med en 600 XXL motor. Jeg regner med at det er skrivefeil? Har ikke hørt om 600 motoren annet enn i "Large" og "Xtra Large", ikke "Xtra Xtra Large"

Ang. eMultiGov.
              Hva bidrar denne med mer enn en god govenor funksjon på en Esc?

Stein

Comment

• Tintin
                • Jan 2005
                • 4631

Det har versert noen rykter om at Align har enda en motor på gang siden det har vært problemer med XL motoren også men da antar jeg at Szabo-gutta eller J Krause tester den før en 16 årig sveitser som flyr godt.

Comment

• Heliman
                  • Mar 2006
                  • 1254

Multigov skal visstnok være en bedre governor enn den innebygde.
                  Har litt problemer med å forstå hvorfor den skal være så mye bedre, men det er nå i hvertfall det som er meningen...
                  Mvh
                  Bjørn Tore Espevik

Team Visa...

Comment

Working...