Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Sjekk denne videoen. Nydelig og kontrollert flyging over høyt gress med bra kameramann og HD-kamera. Jeg så på den i hjemmekinoet i kveld og det var veldig bra kvalitet på videoen og uvanlig fin flgying.
Sjekk denne videoen. Nydelig og kontrollert flyging over høyt gress med bra kameramann og HD-kamera. Jeg så på den i hjemmekinoet i kveld og det var veldig bra kvalitet på videoen og uvanlig fin flgying.
Ja, Lucas Riva har jeg nevnt og linket en video til i en annen posting, med samme observasjon som du selv nevner. Jeg synes han flyr spesiellt fint, med en flyt som jeg ikke har sett andre proffer fremvise. Og så er han en ung fyr, 16 år, som vi sikkert vil se mye til fremover. Synes også det er flott at andre enn bare personer "over there" utmerker seg med talent.
Utrolig fin flyging...kjempefin dynamikk og flyt med 'runde' manøvre.
Synes sånne filmer er litt som napoleonskake...kjempegodt, men litt er nok.
...men denne var super.
Kjemperespekt for de som flyr slik, hjernen min hadde kortslutta etter 2 sek.
I begynnelsen av videoen står det at oppsettet er med en 600 XXL motor. Jeg regner med at det er skrivefeil? Har ikke hørt om 600 motoren annet enn i "Large" og "Xtra Large", ikke "Xtra Xtra Large"
Ang. eMultiGov.
Hva bidrar denne med mer enn en god govenor funksjon på en Esc?
Det har versert noen rykter om at Align har enda en motor på gang siden det har vært problemer med XL motoren også men da antar jeg at Szabo-gutta eller J Krause tester den før en 16 årig sveitser som flyr godt.
Multigov skal visstnok være en bedre governor enn den innebygde.
Har litt problemer med å forstå hvorfor den skal være så mye bedre, men det er nå i hvertfall det som er meningen...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment