Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alternative dempere til T-rex 450

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alternative dempere til T-rex 450

    Jeg antar HS1186T O-Ring er "dempere" som skal være i hodet på T-rexen. Problemet er at Elefun er utsolgt. Noen som vet om alternativ? Gjerne noe jeg kunne kjøpe på Clas Ohlson/Biltema elns men det er vel litt optimistisk. Kan sikkert ikke bruke hva som helst av gummi.

  • #2
    Antar det er o-ringene i dette settet, ellers kan man vel også bruke litt fule-slange kuttet i riktig lengde. 3mm innvendig og 5mm utvendig tror jeg.
    Nils

    Comment


    • #3
      Takk for kjapt og bra svar! Jeg trodde jeg var litt optimistisk da jeg la inn spørsmålet.
      Originally posted by Mr_Nils
      Antar det er o-ringene i dette settet,
      Du har selvsagt helt rett. Synd ikke Elefun tipset meg om det samme. Jeg nevnte spesielt disse o-ringene da jeg bestillte.
      Originally posted by Mr_Nils
      ellers kan man vel også bruke litt fule-slange kuttet i riktig lengde. 3mm innvendig og 5mm utvendig tror jeg.
      Det burde være lett å få tak i. Synd (igjen) at jeg ikke spurte deg før jeg var innom hobbybutikken tidligere i går.


      Forresten: Align oppgir størrelsen til Φ3XΦ6.5X2mm
      Last edited by lipo; 03-05-07, 04:53.

      Comment


      • #4
        readyheli.com - Dette nettstedet er til salgs! - readyheli Ressurser og informasjon

        Jeg har kjøpt disse men ikke fått testet dem. Fikk tipset av Lorents som bruker dem.

        Comment


        • #5
          Skal også prøve de demperne Tintin nevner, men er desverre utsolgt hos Readyheli nå.
          Morten Smøraas

          Comment


          • #6
            Sjekk ut rchover.com om de kan ha noe sånt liggende
            -=-Trondheim Mfk-=-
            * Raptor 50 Titan (SE)
            * T-Rex 450SE
            * E-Sky CP2 (Solgt)
            * Vortex
            * E-Starter
            * Slow Stick
            * Spektrum DX7

            No helicopters were harmed in the creation of this post

            Comment


            • #7
              Jeg har ett par slike gummi dempere liggende.
              Gi meg ett pip om jeg skal sende dem til deg.
              Hans Idar Haldorsen
              Alta

              Sceadu Evo 50
              T-Rex 450 SE
              E-starter
              U Can Do 3D Elektro
              Great Planes Revolver 50

              Comment


              • #8
                Takk!

                Jeg er både overrasket og takknemlig over responsen. Egentlig hadde jeg ikke regnet med å få noen nyttige svar på det jeg oppfattet som et optimistisk skudd ut i luften. I stedet fikk jeg et glimrende tips etter et kvarter og til slutt et generøst tilbud som løser hastverksproblemet mitt.

                Ros til forumet, dvs. deltakerne her.

                Før jeg fikk det siste tilbudet hadde jeg allerede kjøpt meg litt fuelslange, men jeg er i grunn glad for å slippe å prøve den. Er ikke sikker på hvor godt det hadde blitt. Måtte jeg ha delt den med stor presisjon tro?

                Helgen skal nok brukes for en stor del til rekonstruksjon av en T-rex. Noen som trenger en liten stubb fuelslange forresten?

                Comment


                • #9
                  Prøvde de for en stund tilbake. Kan ikke si at jeg merket noe forskjell. Men så er jeg ikke på noen måte erfaren nok til å gjøre det heller. Men, kanskje de holder lengere enn O-ringene?

                  Her er målene iallefall. De har samme "konsistens" som fuel-slange.

                  S
                  Attached Files

                  Comment

                  Working...
                  X