Unconfigured Ad

Collapse

Lama v3: Sinnsykt moro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mathias-hydro
    • Mar 2007
    • 180

Lama v3: Sinnsykt moro

Har endelig fått min lama v3 og har flydd en del nå. Først fløy jeg på verandaen til tanta og onkelen min men når jeg skulle hjem derfra så begynte jeg å fly inne hjemme. Og det er jo utrolig morosmt. Og bare holde det helt stille i lufta og ta noen runder. Når jeg kjører mellom steder der det er litt trangere så kjenner jeg at det blir litt vanskligere men . Hittil har jeg hare brekt det som heter inner shaft, toppen på den som holder stabilisatoren. Har caa 4 m høyde opp til taket så jeg har en del og fly på. Noen andre som har lama v3 eller erfaringer , triks man burde prøve ? ...Skal se om jeg får filmet noe i kveld. Skal til spania i morgen så for se . MVH

Mathias
    Lama V3
    Hydrofoam
    Hjemmelagd deltavinge

The fuel mix you have to use is always the most expensive
  • Torben91
    • Mar 2007
    • 76

jeg har hatt en lama v3 før, veldig bra nybegynnerheli og det er utrolig morsomt. det eneste man burde statse på er en innershaft med toppen som er laget av aliminium, da forsvinner problemet med at den kan knekke.
    e-sky lama v3 (solgt)
    e-sky honeybee king 2
    .50 size fly

Comment

• Mathias-hydro
      • Mar 2007
      • 180

Ja ...skal investere i det .. ...Men det tåler IKKE mye vind :P
      Lama V3
      Hydrofoam
      Hjemmelagd deltavinge

Comment

• Vegabond
        • Jun 2006
        • 1921

Hvor ble det av filmen ? :P
        ~Futaba 10C~

~T-Rex 500 v-bar~
        ~T-Rex 700 v-bar~ Home edition

~Min Cnc byggetråd #1~
        ~Min Cnc byggetråd #2~
        ~Min Cnc byggetråd #3~

~Trondheim Modellflyklubb~

Comment

• Robin_isak
          • Apr 2007
          • 40

Har en liten twister bell selv og det blir omtrent samme greia. Tåler IKKE vind nei... Endte ufrivillig opp på c 6 meters høyde første gang jeg prøvde det ute

Comment

• Elysion
            • May 2007
            • 48

Har også nylig anskaffet meg en E-sky Lama v3 og har det mye morro med idag.
            Tok det med ut idag for første gang ettersom det var nesten helt vindstille. Problemet var at det var litt mer vind høyere oppe, og da jeg fikk det litt ufrivillig 8m opp i luften ble det tatt av vinden. Det var ikke nok kraft i motorene til å fly mot vinden så jeg kunne bare febrilsk stå å se på at helikopteret forsvant vekk fra meg :P
            Heldigvis traff det et tre og falt ned på nokså mykt underlag og kom uskadd fra det.

Jeg klarte likevel å brekke Innershaften litt senere, men hadde heldigvis allerede kjøpt aluminiumsvarianten som absolutt anbefales.

Dersom du har Lama v3 vil jeg også på det absolutt sterkeste anbefale Xtreme Productions Rotorblader. Disse er helt totalt overlegne i forhold til de vanlige rotorbladene. De er riktignok dobbelt så dyre, men absolutt verd det.
            Jeg har krasjet en god del ganger under litt "teknisk" flyving inne og det har ennå ikke kommet et hakk i de.
            Jeg knuste 6 vanlige rotorblad i noen stolbein nokså fort, men med Xtreme bladene trenger jeg ikke en gang å tenke på de
            (de kan forresten bl.a. kjøpes hos www.rcbutikken.no)
            Har også kjøpt det "uknuselige" halepartiet som jeg også kan anbefale på det varmeste. Det tåler kræsj etter kræsj.

Har fått mersmak på Xtreme Production produkter og driver å ser litt på flere ting på www.miracle-mart.com. Er en god del stilige og interessante ting der
            --E-sky Lama v3--

Comment

• Mathias-hydro
              • Mar 2007
              • 180

Var ute og fløy ute id ag tidelig. Var kanskje 5 m over bakken da det kom ett vindkast og smalt det i bakken. Kun innershaft og ett rotorblad som gikk med. 10 Min etterpå var jeg i lufta. utrolig morsomt. Prøvde og fly opp og ned trappa også . Jeg klarte det ganske bra faktisk...

MVH Mathias
              Lama V3
              Hydrofoam
              Hjemmelagd deltavinge

Comment

Working...