Unconfigured Ad

Collapse

God pris på Walkera 36B?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest

#1 Unapproved

God pris på Walkera 36B?

Hei, har holdt på med modellfly i mange år og lurer nå på å kjøpe meg et helikopter å leke litt med. Har prøvd en Esky Lama tidligere og syns kanskje denne var litt for enkel.

Har sett på en Walkera 36B med følgende spesifikasjoner:

WALKERA 36B Helicopter
    - Charger: 220V
    - Transmitter Mode: Mode 2 - left throttle, right elevator
    - Frequency: 35MHz
    - Training Kits: Yes, for FREE
    - Extra Main Blades: Walkera Main Blades x 2
    - Extra Carbon Flybar Paddle: CarbonHobby CB000004 x 1
    - Extra Carbon Main Blade: CarbonHobby CB000001 x 1
    - Extra Carbon Tail Blade: CarbonHobby CB000003 x 1
    - Extra Li-Po Battery: BatteryHobby 11.1V 10C 2200mAh x 2

Dette kommer på 2250,- Er dette et greit kjøp? Er helikopteret "brukbart"? Skjønner at man ikke får et "ordentlig" rc heli til denne prisen, men jeg vil ha noe jeg kan leke litt med inne og ute på sene sommerkvelder

Takk for svar.
  • Skauber
    • Mar 2007
    • 73

Sikkert grei pris det der, men jeg har hørt at Walkera helikoptrene har en del problemer med elektronikken...

Lars

Comment

• Guest

#3 Unapproved
      Originally posted by Skauber
      Sikkert grei pris det der, men jeg har hørt at Walkera helikoptrene har en del problemer med elektronikken...

Lars
      Akkurat, er det kanskje noe som kan være forbedret i denne nye (B) versjonen med 7-kanaler? Noen som har erfaring? Andre forslag i samme prisklassen som fungerer bedre? Som sagt skal dette være et leketøy, og om mulig en god begynnelse før jeg handler en Raptor.

Comment

• Skauber
        • Mar 2007
        • 73

Hvis jeg var deg, ville jeg enten, økt innsatsen litt og kjøpt enten en Mini-Titan eller en Trex450, de er ikke så hausa dyre, men er meget bra helikoptre som både er enklere å selge senere og er bra nok til å kunne bygge på.. Eventuelt en Raptor E550, men den er jo enda litt dyrere..

Eller, så ville jeg brukt de 2000 kronene der til å kjøpe en god simulator til å trene på dersom det er det som er meningen, og kanskje til og med en USB utgave slik at du kan kjøpe en egen radio som du kan lære å bruke samtidig.. Jeg har nettopp vært gjennom en slik nybegynnerfase på helikopter, og kjøpte først en Twister v2 CP til 3000,- og ser senere at jeg helst kunne ha spart de pengene å kjøpt meg noe skikkelig til å begynne med, for den var direkte ustabil og ikke særlig god å trene på..

Lars

Comment

• MaxMekker
          • Nov 2006
          • 320

Jeg har hatt 36B og den flyr greit den, men kjøpte en Mini Titan for ca2500 komplett helt nytt i fra Hong Kong og den flyr mye bedre.

Du finner en lignende pakke her fra samme selger.
          =================
          Runar Holm
          www.maxmekker.com
          =================

Comment

• Guest

#6 Unapproved
            Skauber: Har hatt simulator i mange år ettersom jeg har holdt på med modellfly, G3 er vel den siste nå. Flyr 3D med helikopter i denne så føler at jeg ikke har behov for flere sim. Har sett på Trex tidligere, men det blir litt "high stakes" igjen for øyeblikket.

MaxM: Så jo veldig grei ut den Titan, absolutt noe å tenke på, men der kommer jo radio i tillegg igjen.

Tror det blir en Walkera nå, så får vi se om det kanskje blir råd til en Trex eller Raptor utpå høsten igjen

Takk for råd og svar.

Comment

• Mathias
              • Feb 2007
              • 1122

Hva med et E-Sky Belt-CP?

Mathias
              Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

Comment

• Torben91
                • Mar 2007
                • 76

jeg ville anbefalt en e-sky honeybee king, den er stor og nokså billig.
                e-sky lama v3 (solgt)
                e-sky honeybee king 2
                .50 size fly

Comment

• Robin_isak
                  • Apr 2007
                  • 40

Fra infinity-hobbby.com

Trex s m/bla 401 gyro, batteri, servoer, esc, motor 349,99 dollar
                  futaba 6exch m futuba mottaker 149,99 dollar

frakt 40 dollar

samlet 540 dollar = 3240 kr

Lurer litt på å kjøpe en sånn selv.. Har mest lyst på en Hurricane 550, men den koster litt mer.

Comment

Working...