Unconfigured Ad

Collapse

E-sky lama v3 eller v4

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjetil.T
    • Jan 2007
    • 15

Nå har jeg gått til innkjøp av en lama V4 da fikk den billig på qxl.
    Håper den hime i løpet av uka, men det er jo ferie og posten blir merklig nokk tregere en ellers?? Gleder meg som en.....eh voksen unge.
    Kjetil Thorsdalen

Comment

• Kjetil.T
      • Jan 2007
      • 15

Jeg er bare imponert!! Jeg fikk lamaen min i dag (V4). Har flydd så mange batteri pakker at jeg har detti ut av tellinga. Og det mest utrolige er at hjulvisperen er like hel etter et utallige møter med bakken. Har maks hatt en høyde på 1 meter når den har møtt på et hinder. Bladene har bare foldet seg sammen( Har passet på å stoppe throtle helt når lamaen har treffet noe) og lamaen har tålt de ublide møtene ganske bra. Jeg er en ren amatør, har så vidt klart å hovre på sim, så jeg viste det grunnlegende om hvordan et helikopter flys. Det endte med at etter
      ca 6 batterier ble jeg så tøff at jeg begynte å fly fra bor til bor i stua. Fant ut at
      hjernen vrengte seg ganske godt da jeg begynte å fly med nesa mot meg. Men det er bare en trenings sak. jeg har skjønt at dette ikke kan sammenlignes med en 90 Size, men fy å morre det er for det.
      Kjetil Thorsdalen

Comment

Working...