Unconfigured Ad

Collapse

Alternativ børsteløs pakke til King2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lumbajack
    • May 2002
    • 635

Alternativ børsteløs pakke til King2

Øyh!

Er det noen som har tips til alternativt børsteløst opplegg til E-sky KingII?
    Har sliti ut en børstemotor alt og tror jeg grilla ESC i går...blei lovlig varm i allefall. Batteriet blåste seg opp noe voldsomt...dreit meg nok ut og tappa det for mye. Samma det....

...nå gidder jeg ikke å flikke mer på børsteopplegget og ønsker meg et bra brushless kit. Vil gjerne bestille org opplegget til E-sky fra elefun men det ser ut til at det tar sin tid før de får det inn igjen.

Trenger en rundt 3000-3500kv motor og en passelig ESC. Stålpinnjånger hvor får man tak i det?

Kan denne passe på King II?

...med denne regulatoren?

Setter stooor pris på flere alternativer...er forsatt litt lysegrønn på elektro
    Mvh

Olav Lund
  • Lumbajack
    • May 2002
    • 635

...nei? Ingen som har peil?
    Mvh

Olav Lund

Comment

• Aceman
      • Apr 2007
      • 168

Versågod, de har både 3100 og 3800 ser jeg: http://www.rc711.com/shop/index.php?cPath=22_41

Seriøs sjappe og leverer på 4-5 dager så lenge du velger speedpost eller EMS som frakt!
      T-REX 600E
      Thunder Tiger MiniTitan
      HK-450
      En kul Crawler
      Hitec Aurora 9

Comment

• Lumbajack
        • May 2002
        • 635

Takker og bukker!

...må kanskje vurdere og bestille her. Ønsker og bruke Elefun men det drøyer med nye brushless-kit. Skal måle og undersøke litt mer men jeg tror faktisk Hyperion-kitet kan passe. Likte spesielt godt spec'n på regulatoren.
        Mvh

Olav Lund

Comment

• Mech
          • Oct 2007
          • 39

Kjøpte dette settet jeg. Større batteri og annen gyro med i settet oxo.
          Stein Løberg

Blade mSR, Micro P-51, FMS P-51
          Honey Bee CP2
          Honey Bee King 2
          Raptor 50 Titan - OS 50 Hyper
          JR 9xII m/DSM modul, Dx6i
          FS One Sim

Comment

Working...