Har søkt å lest omtrent alt som står i forumet om Gyroer her nå tror jeg.
Lærer utrolig mye av det uten at det hjelper meg særlig.
Hvorfor det? Ikke fordi jeg er så treig i hue men fordi det ikke står så mye om de billigere pakkene her.
Det dreier seg om et Walkera 68B og et Falcon Helicopter som ikke har flydd særlig bra siden de ble innkjøpt.
Halen spinner til den ene og den andre rettningen. En stund trodde jeg at jeg var inne på noe riktig etter timer med grubbling å justering.
Men da fløy den bare et par batterier før den begynte å kødde igjen.
Har nye Gyroer(orginale) liggende men klarer ikke å få den til å holde halen i ro.
I følge bruksanvisnigen som fulgte helicopteret så kan det se ut som at det er en slags prosedyre som må gjøres for å få nullstilt gyroen når denne er ny..??
Jeg skjønner ikke en dritt, jeg er så inderlig lei at jeg kan ikke få sagt det. . . . .
Noen som har noen kloke ord å tilføye?
Ved innstalasjon/skifte av Gyroer. .. . de orginale er av typen Head Lock.
Lærer utrolig mye av det uten at det hjelper meg særlig.
Hvorfor det? Ikke fordi jeg er så treig i hue men fordi det ikke står så mye om de billigere pakkene her.
Det dreier seg om et Walkera 68B og et Falcon Helicopter som ikke har flydd særlig bra siden de ble innkjøpt.
Halen spinner til den ene og den andre rettningen. En stund trodde jeg at jeg var inne på noe riktig etter timer med grubbling å justering.
Men da fløy den bare et par batterier før den begynte å kødde igjen.
Har nye Gyroer(orginale) liggende men klarer ikke å få den til å holde halen i ro.
I følge bruksanvisnigen som fulgte helicopteret så kan det se ut som at det er en slags prosedyre som må gjøres for å få nullstilt gyroen når denne er ny..??
Jeg skjønner ikke en dritt, jeg er så inderlig lei at jeg kan ikke få sagt det. . . . .
Noen som har noen kloke ord å tilføye?
Ved innstalasjon/skifte av Gyroer. .. . de orginale er av typen Head Lock.
Comment