Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Det finnes ganske mange T-Rex'er å velge mellom, mitt spørsmål er: Hva er forskjellen mellom 450S, 450SE og 450SE v2? Vil ha detaljert info, ikke bare "450se v2 er best!", for det skjønner jeg selv ved å se på prisen...
Tilleggsspørsmål: Hva er fordeler/ulemper med de tre forskjellige rammevalgene på 450S (aluminium, glassfiber og karbonfiber)?
Det finnes ganske mange T-Rex'er å velge mellom, mitt spørsmål er: Hva er forskjellen mellom 450S, 450SE og 450SE v2? Vil ha detaljert info, ikke bare "450se v2 er best!", for det skjønner jeg selv ved å se på prisen...
Tilleggsspørsmål: Hva er fordeler/ulemper med de tre forskjellige rammevalgene på 450S (aluminium, glassfiber og karbonfiber)?
450s kom først, 450SE er en forbedret utgave,
450SE v2 er den modellen med mest forbedringer på, så har man råd så kjøper man den...
Vet ikke om du leste hele posten min, Aerial, men det var akkurat et sånt svar jeg ikke ville ha
Med "detaljert" mener jeg: Nøyaktig hvilke endringer er utført?
450s kom først, 450SE er en forbedret utgave,
450SE v2 er den modellen med mest forbedringer på, så har man råd så kjøper man den...
SE= second edition
v2= version 2
...
SE kom vel før S?
og Jeg trodde og at SE står for superior edition?
SE v2 er en oppgradert version av S med flere alu og carbon deler
står litt om hva som er forskjellen på SE og SE v2 på elefun.no..
"Den nye modellen kommer med en del forandinger:
Medfølgende 2100mah 11,1V 22C batteri
Glassfibercanopy istedenfor plast
Gode karbonblader
Nytt hoveddrev og antirotasjonsdrev med nytt enveislager som tåler mer
Ny Motor, 370XL 3700KV - Kraftigere under flyving
Nytt rotorhode med 4mm spindel, nye bladgripere med thrustlager
Ny og lenger batterimonteringsplate, cg kan enkelt justeres
Ny antirotasjonsbrakett
Ny høypresisjons alu-haledrev med kulelager
Nye stabilisatorer med V2 dekaler
Ny tail pitch assembly med doble "
Men hallo folkens, jeg er ute etter detaljerte forskjeller, ikke hvilken rekkefølge de kom i eller hva SE er forkortelse for. Takk til KTL! for at han kom med noen detaljer! Jeg er nødt til å være streng her, ellers får jeg en million svar jeg ikke har bruk for, i tillegg til at tråden spinner helt ut. Nok en gang: Jeg er ute etter detaljerte forskjeller mellom S, SE og SE v2.
S kommer med plastikkcanopy, plastikk hode og haleparti, 3550kv motor (samme som kommer med SE), ramme av aluminium eller karbon alt etter hva du velger...
SE=Superior Edition. SE er en utgått versjon, SE V2 har erstattet den. SE'en kom med karbonramme, aluminiumshode, plastikkcanopy og alu haleparti, 3550kv motor.
SE V2=Superior Edition Version 2. SE V2 kommer som KTL! sier med et 2100mAh 11,1V 22C batteri, glassfibercanopy, karbonblader (følger kun med på enkelte kit, tror det er på det kitet med sølvfarget ramme), nytt hoveddrev og antirotasjonsdrev med nytt enveislager som tåler mer, ny 430XL 3700kv motor, nytt rotorhode med 4mm spindel, nye bladgripere med thrustlager, ny og lenger batterimonteringsplate, ny antirotasjonsbrakett, ny høypresisjons alu-haledrev med kulelager, nye stabilisatorer med V2 dekaler, ny tail pitch assembly.
Håper dette hjalp... puh!
Mathias Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
Har ikke flydd S, men har SE V2... V2'en har vel mer power og kraft noe som er bra egnet til 3D.
Den er vel også endel kjappere på respons... Alt i alt - bedre til 3D.
Mathias Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
Jeg har en V2 og en HDX utgave (en egent utgave som er laget av helidirect) med SE hode (alu). V2 har jeg satt inn digitale servoer (fra JR) mens jeg flyr med Hitec HS-65 i HDX-versjonen. V2 har jeg Logitec gyro, mens jeg har 401 på den andre.
Det er forskjell på dem - men jeg tviler på at en nybegynner ville opplevd den ene som bedre/dårligere å fly enn den andre. Jeg er av den oppfatning at det er din jobb med oppsettet som avgjør hvorvidt trex'en flyr bra eller ikke.
Den største forskjellen i de forskjellige versjonene av Trex er i grunnen hvorvidt du har lyst å "blinge" når du kjøper eller i ettertid. Min erfaring er at dersom du kjøper deg en S-versjon og deretter "bygger den om til en V2" så blir det en skikkelig dyr V2 uten at den nødvendigvis flyr noe bedre.
Mao - er du en type som jager etter oppgraderinger så kan du enkelt forsvare å kjøpe en V2 med en gang. Er du en type som koser deg med det du har og bryr deg lite om metall-bling så kan du fint kjøpe en av de rimeligere modellene.
Dersom du har det trangt økonomisk ville jeg ha startet med en rimeligere modell og brukt pengene på batteri og bra utstyr (gyro, servo, lader, blader, motor, regulator).
- Erik -
------------------------------------------
Logo 600SX + 6003D
Logo 400SE
akuratt dette sitter jeg og grubler på nå om jeg skal kjøpe en ny 450s.eller om jeg skal kjøpe en 2 år gammel 450se med 401 gyro og hele pakka.er litt sugen på helt nytt,men den brukte jeg kunne få kjøpt var veldig snasen den.den står tilsalgs på rc marked.jeg prata med fyren,veldig hyggelig kar.jeg har aldrig hatt heli før,kun fly men har fått en liten tenning på heli i det siste.har trålt gjennom forumet,og det står jo en masse om trex 450.men jeg er temmelig ny innen heli.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment