Announcement

Collapse
No announcement yet.

T-Rex 450 - forskjeller mellom utgavene

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eieren av 450se n sa det hadde hvert i bakken flere ganger,klart dette er noe som kommer til og hende meg også.men det jeg lurer på er om det er skadelig for gyroen med endel møter med moder jord?det er vel ikkje heldig.er altfor skeptisk for og handle brukt.nå kan jeg nevne at jeg er ingen 3d flyger,er vel det man kaller en såkalt skalaflyger så noe vill 3d flyging kommer jeg nok ikkje til og drive på med.
    mvh jan sigurd røyseland

    Comment


    • #17
      Gyroen har neppe hatt skade av treffene med moder jord. Er den festet ordentlig, så skal dette gå helt fint (med mindre han har gyroen på toppen av blokka og paddlerene treffer huset).

      En annen ting du bør tenke over er at når han har kræsjet Trex'en, så har også de slitte delene blitt byttet ut...
      Mathias
      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

      Comment


      • #18
        ja det er sandt nok.jeg liker best og kjøpe nytt eller av folk jeg kjenner.kansje jeg er en smule paranoid.det er jo fristende når jeg kan få en se til ca 3k.trex 450s koster jo tross alt 2500.med kun motor og regulator.er veldig i tvil hva jeg skal gjøre.450 s er vel bra den og.nå kommer ikkje jeg til og fly den 3d,hverfall ikkje med det første.det går jo og oppgradere
        mvh jan sigurd røyseland

        Comment

        Working...
        X