Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei!
har eit twister bell medevance og har grei kontroll no.
vil gå på eit større helikopter som han kan fly ute med.
har tenkt og legge 5-6 tusen i det med alt.
er t-rexane ferdigbygde leer må han bygge dei o g er det masse arbeid å bygge dei??
Tusen takk for alle svar.
men så var det å bestemme seg for ein av dei da.
er t-rexen ferdigbyge eller må ein bygge dei og er det masse arbeid og vanskleg??
Tusen takk for alle svar.
men så var det å bestemme seg for ein av dei da.
er t-rexen ferdigbyge eller må ein bygge dei og er det masse arbeid og vanskleg??
T-Rex'en er nesten ferdigbygd, men du må regne med noen timer på elektronikk, og innstillinger.
Jeg har nettopp bygd en, og jeg er helt ny selv.
Jeg vil tippe at jeg brukte en 3-4 timer på bygging, og omtrent det samme på innstillinger. (Men der gikk det mest tid i å finne ut hvordan ting fungerer, og det må en jo uansett før eller siden).
Jeg syns det gikk veldig greitt å bygge, og instruksjonen var god.
Det er noen ting som ikke står i boka, men det finner du på www.helifreak.com bare let etter Finless Bob's videoer (lurt å se FØR du bygger, så slipper du å gjøre ting opp igjen.
Tenker spesielt på innjustering av hode/swash her.
Kan absolutt anbefale T-rex med tanke på bygging, ihvertfall.
Hva angår flyging, så er min erfaring på ca. 5 sekund..... men det var ikke helien sin skyld.
er det vanskleg å fly det?
er det vanskleg å hålde det stille i lufta må du bruke stikkane for å halde helie stille eller kan du bere kjøre det opp og der står det med nokon og berre beveger stikkane litt for å holde det stabilt.
blir nok berre å stå stille i lufta og kjøre litt fram og tilbake i begynnelsen.
Heli: twister medevance bell.
Thunder tiger mini titan e325
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment