Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
JA, og det er et jæ... morsomt helikopter selv om det er 2 kanals.. gøy å fly i stua og ellers i huset.. framdrift får man ved å svinge til høyre litte grann, og da kan du kjøre rundt. For å stå stille igjen, svinger man bare litt til venstre.. Det tåler ganske mye. Jeg kjøpte med ny hale- og hoved rotor, men har ikke vært nødt til å bytte det enda.. Kameraten min skulle prøve, så han tok heliet, ga full gass og holdt det opp-ned. Heliet deiset rett i gulvet, med rotoreren først.. ingen skader. topp helikopter til så lite penger
og en ting til.. den eneste "dumme" løsningen på disse helikopterene er at det styres av IR signaler, slik at du er nødt til å følge heliet med fjernkontrollen
Vi har før prøvd noe jeg tror het SilverLit Picopter, men det var en temmelig marginal flyver. Jeg forstår det slik at "Fairy Micro" har iallefall brukbar kraft i motoren?
ja, jeg har ingen problemer med det.. må lades ofte, men blir bedre på batteri tiden etter noen ladninger. Motorkraft er veldig bra, men klarer ikke å løfte noe mer enn seg selv.. Prøvde å sette på litt lodd foran slik at det skulle få framdrift, men stupte nedover. Men når man lærer seg den høyre og venstre sving styringen så kan det fly hvor du vil
Kjøpte et sånt Silverlit picoz til jentungen, og det flyr kjempefint. Ser det er identisk radio til dette, og oppbygningen ser lik ut. Morsom liten sak som pappa nok bruker litt mer enn jentungen. Ikke noe problem å styre det akkurat dit man vil, og tåler all verdens av juling Jentungen starter det opp mens det ligger på siden og tar "chicken dance" i lang tid før det retter seg opp og flyr. Har ikke bytta noen deler enda.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment