Unconfigured Ad

Collapse

oppsett

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • arvid
    • Nov 2006
    • 1547

oppsett

ett kjempedumt spørsmål fra en som driver 99 % med fly, men som har en zaap 400 som jeg får til og fungere til mitt bruk, med flyprogram og diverse frie mixere. Så spørsmålet: Hva er kanal 5 til. Og evenetuelt 7. har futaba 8 up. Og en hh gyro. csw tor jeg den heter. Har så lyst til og komme litt videre enn bare hovring og 8 tall.Litt flau over og måtte innrømme dette, men nå får det bære eller briste. Klar for hugg nå. Hvilen rx bør jeg bruke etc etc. Har prøvd søkefuknskjonen her, men kom liksomm ikke helt imål.
  • jakobsen
    • Jul 2007
    • 369

Kanal 5 bruker jeg til å justere gyroen fra senderen, kjenner ikke gyoen din, men på min er det en ledning som går ut i fra gyroen som jeg bruker den ene av de stikkene i kanal 5. Du kan også velge om du vil ha hh eller vanlig gyro fungsjon fra senderen din. For min del bruker jeg ikke kanal 7. men den kan du jo bruke til ekstra ting hvis du starter å fly skala med understell du vil heise opp når du flyr. Forstår ikke spm ditt ang rx, mottager du mener? Og det er ingen ting her og være flau over, vi må alle igennom nybygenerstadiet, og jeg føler jeg er der enda. Har selv bare flydd helli siden Mai 07. Du skriver at du har en zap 400, jeg har zoom 400 som skal være eksakt like, etter det jeg vet. Men min er ikke i lufta for tiden, trenger none deler men må prioritere hardt når det ikke er den som jeg bruker til daglig.
    Raymond Jakobsen
    Protech zoom 400 samler støv/425 sk360/450,slaktet.
    Mikado Logo 400se,v-bar
    Mikado Logo 600se, v-bar, 12c, scorpions.

Only electric!!

http://s388.photobucket.com/albums/oo325/jakobsen/

Comment

• arvid
      • Nov 2006
      • 1547

Takk for svar. Jeg bruker altså en 5 kanals rx og flyprogram. Måtte derfor legge inn mix fta throttle til pitch bl. annet. Jeg burde vel kanksje bruke en annen mootaker også bruke heliorogrammet på senderen. Men pitch er jo kanal 6. Altså er gyro gain ( for de gyroene som har det) på kanal 5, visst jeg forstår riktig. Men da lurer jeg på kanal 7?

Comment

Working...