Unconfigured Ad

Collapse

Mikado med nytt heli?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TFlight
    • Sep 2006
    • 156

Originally posted by esmel
    Med de prisene der er valget tatt - Jørgen når kommer den??
    I følge pålitelige kilder () ventes den i mai....

Så ta frem tålmodighets-kremen å påfør et tynt lag.....

Kan også røpe at det er STOR grad av "gjenbruk" mellom Logo 400 og Logo 500/600 - noe som selvsagt er godt nytt for eiere av de sistnevnte (og for forhandlere....).

Veldig grovt kan man si at finner, halebom, batteriholder, canopy og landingsunderstell er nytt. Rammen er hentet fra Logo 10. Resten er i all hovedsak hentet fra L 500/600....

mvh
    Attached Files
    Jørgen Dahl
    Innehaver av www.technoflight.no
    fra 2006 til 2008...

Comment

• esmel
      • Dec 2004
      • 2830

Er jo ikke sikkert du har noe svar på det nå, men betyr det at deleprisene på L500/600 kommer til å falle mot sommeren eller...? Siden prisen på kitet er såpass lav vil det jo være naturlig å anta det... Det er i hvert fall lov å drømme hehe
      Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• TFlight
        • Sep 2006
        • 156

Originally posted by esmel
        Er jo ikke sikkert du har noe svar på det nå, men betyr det at deleprisene på L500/600 kommer til å falle mot sommeren eller...? Siden prisen på kitet er såpass lav vil det jo være naturlig å anta det... Det er i hvert fall lov å drømme hehe
        Jeg har ingen reell grunn (ei heller lyst) til å rive deg ut av drømmene dine, Espen - men bare minne om at det slett ikke er uvanlig at komplette byggesett er noe rimeligere enn om du kjøper settet i "løsvekt"....

Det var vel omtrent så "tåkete" svart som du hadde forventet tenker jeg...?

mvh
        Jørgen Dahl
        Innehaver av www.technoflight.no
        fra 2006 til 2008...

Comment

• esmel
          • Dec 2004
          • 2830

Originally posted by technoflight
          Jeg har ingen reell grunn (ei heller lyst) til å rive deg ut av drømmene dine, Espen - men bare minne om at det slett ikke er uvanlig at komplette byggesett er noe rimeligere enn om du kjøper settet i "løsvekt"....

Det var vel omtrent så "tåkete" svart som du hadde forventet tenker jeg...?

mvh
          Ja, hadde vel egentlig ikke forventet noe helt konkret svar på det men det er jo lov å prøve seg Det er jo en viss prisforskjell mellom 400 og 500 slik prisene ser ut nå og siden en god del av delene tilsynelatende er de samme velger jeg å spekulere litt i det at mikado har lagt seg under align i pris på 400'n gir en viss indikasjon... Prisnivået det her er snakk om er jo aktuelt for førstegangskjøperen med dertil påfølgende uhell så det ville vel kanskje ikke være så dumt av Mikado å legge seg på samme nivå som konkurrenten(-e)....?
          Men men... bare synsing og ønskedrøm fra undertegnedes side

Syntes forøvrig det er veldig positivt at en i stor grad kan bruke delene om hverandre på 400 og 500. Noen syntes kanskje det er ekstremt artig om noe er nykonstruert men for undertegnede virker det i hvert fall som en klok avgjørelse av mikado å satse på noe de (og vi) vet fungerer. Det at en da også kan bruke batteriene om hverandre (6s2500) ser jeg på som et stort pluss. Oppå det igjen kan jeg gå å knabbe deler fra det ene eller det andre helikopteret om det skulle oppstå en akutt krise.
          Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

Working...