Unconfigured Ad

Collapse

Spørsmål ang. MS-Composit E-Raptor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fletcher
    • Jan 2008
    • 228

Spørsmål ang. MS-Composit E-Raptor

Holder for tida på å bygge om ein av mine Raptor 50 Titan til elektrisk ved hjelp av E-raptor settet til MS-Composit. Leste her om dagen (finn ikkje igjen URL`en nå) at det "throttle" måtte rverseres for på kontrollen for at dette skulle funke.. Blei litt skeptisk til å starte opp då eg lurte på om det var bånn spiker viss det var satt opp feil.. Viss dere skjønner kva eg meiner..
    Nokon som kan svara meg på dette?
    mvh
    Åsmund Eikeland

- Thunder Tiger Raptor 50 Titan O.S 50SX-Hyper
    - Align T-Rex 500 ESP
    - AT-40 O.S 46LA MAX
    - GAUI 500x Quad flyer

-Futaba 9c

Fitjar Modellflyklubb
  • esmel
    • Dec 2004
    • 2830

Originally posted by phammers
    Jeg kjenner ikke dette ombyggingssettet. Men du kan jo vurdere følgende:
    • Mange ESCer har en sikkerhetsfunksjon som gjør at de ikke starter dersom de mottar full throttle når du setter på spenningen
    • Hvis du er det minste i tvil, prøvekjør på benken eller demonter rotorbladene før du kobler til første gang

Mvh

-Pål
    Min personlige (og smertefulle erfaring): Om du er i det minste tvil skrur du ut motoren/fester denne slik at den ikke tar borti hoveddrevet.
    Espen Melby

:D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

Comment

• william123
      • May 2005
      • 2330

Har du Futaba? Isåfall må nok throttle reverseres ja. Men, koble for guds skyld ut motoren eller skru av bladene før du prøver!
      William Jul Ringkjøb
      Bodø MFK

If it doesn't work, it doesn't matter what it costs...

Comment

Working...