Announcement

Collapse
No announcement yet.

Walkerea 5g6. Micro kontraroterende. Min annbefaling.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Walkerea 5g6. Micro kontraroterende. Min annbefaling.

    Jeg har nå test flydd walkera 5g6 med 2,4 ghz med aluoppdateringer. (alt i et kit) Kostet ca det samme som lama kopterne.

    Har hørt mye rart om walkera. Men, jeg er veldig positivt overrasket, en drøm å fly. Dønn stabilt rett fra esken. Størelsen er i pico z klasse. Altså meget lite, så det er meget lett å fly inne. Synes det kvalitetsmessig virker veldig bra også. Har i allefall overlevd to heftige krasj og et angrep fra en kattepus uten skader. Jeg fant denne linken på youtube av en norsk kar som virkelig kunne fly det også.

    Annbefales. Virkelig artig.

  • #2
    5g6

    Har en slik selv. Dog ikke 2.4ghz. Flyr stabilt og fint, men blir litt kjedelig etter hvert.

    Jeg har gått over til 4#3 som er fp og litt mer liv i. Bruker imidlertid 5G6 til å trene nose in med. Det litt vanskelig å trene dette med 4#3.
    Skal gå over til børsteløs på 4#3 nå. Mangler bare en esc som er på vei i posten.


    Hugo
    kristiansand

    Comment


    • #3
      Er det noen norsk forhandler til disse?
      Remi A. Sørensen - 94877903
      Leder i Lofoten RC-Klubb

      Comment


      • #4
        forhandlere

        Ikke så jeg har sett. Kjøper fra utlandet.

        EhiRobo.com is for sale | HugeDomains, billigste litt høy frakt, men fremdeles billigst

        404 Not Found litt dyrere, men noe billigere frakt.

        rc-fever har den nye 2.4ghz 4#3 og den nye aller minste picooz Mx-1. (halvparten så stor som en vanlig picooz, fremdeles bare leketøy med 2 kanaler.) greie for barn (i alle aldre)


        Hugo

        Comment

        Working...
        X