Unconfigured Ad
Collapse
Mini titan E325 v.s. E325SE
Collapse
X
-
Mest sannsynlig har prisene ramlet endel. SE´en var ganske dyr i utgangspunktet men med litt priskutt blir den plutselig på linje med mange andre heli´er. Ett komplett Thunder Tiger aluminiumshode hos Elefun koster vel brått en tusenlapp?Thunder Tiger Mini Titan E325
Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
Align T-Rex 500 CF
Gaui Hurricane 200 PROComment
-
Trenger litt hjelp her for jeg er tydelig vis stokk blind.
Prøver å finne delenr. til lagrene på minien som hovedmasten går gjennom. Altså lageret som sitter i "upper bearing housing" på topp og lageret som sitter i bunn av rammen "base plate".
Prøve å skifte disse to da det kommer litt hyle lyd når pitch er rundt null.Comment
-
Da er vi to som er blinde for jeg kan heller ikke finne dem i delelisten. På side 14 i manualen står dem omtalt som "Bearing d5xD11x5t". Det nærmeste jeg har funnet er TT lager hos helikraft.com. De er omtalt som "Tail Shaft Bearings" og har delenummer PV0059 og en størrelse på "d5xD11xW5". Lagrene til halerotorakslingen er derimot mindre så jeg regner med att dette er lagrene til hovedrotormasten.
Jeg bestillte de og de ser identiske ut med lagrene til hovedrotormasten men jeg har ikke prøve dem i heli´et ennå. Pussig nok indikerer embalasjen att dette er en reservedel til Raptor og ikke Mini Titan. Benevnelsen er jo lik bortsett ifra det siste målet som har "W5" istedenfor "5t". Jeg aner ikke hva som er forskjellen.Thunder Tiger Mini Titan E325
Thunder Tiger Mini Titan E325 SE
Align T-Rex 500 CF
Gaui Hurricane 200 PROComment
-
Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
-
SKF er nok en del bedre kvalitet, ja. Bare pass på å holde headspeeden under 60.000rpm, som er max på det lageret
Kjenner ikke TT, men originallagrene til Align er ihvertfall dårlige.Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment