Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva lønner seg ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva lønner seg ?

    Hei!
    Ønsker litt tips ang elektro-heli modeller f.eks : E-Sky Honey Bee , MS Hornet FP , Walkera , osv..

    Det skal være 6 kanal kontrol... Ikke slik med dobbel rotorblader, halemotor osv..

    Max komplett pakkepris : 2000,-

    Kikka så smått på denne pakka :

    Siden finnes ikke

    Noen formenig om denne ?
    Tommy

    Futaba 14Mz 2,4GHz
    Futaba 10CG 2.4GHz

    Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
    Raptor 50Titan SE (x3)

    Div. modell flyr.. (alt for mange)

  • #2
    Hvis du skal holde deg under 2 lapper for komplett med radio tror jeg nok at Esky Honeybee king 2 er noe av det bedre, da får du også beltedrift av halen, en stor fordel framfor CP2 som har en egen motor på halen. Koster vel 15-1600 komplett.

    Hvis du går tett opp mot to tusen så se på Esky Belt CP, større, mer stabil og ikke minst så har den børsteløs motor og regulator, noe King2 ikke har.
    T-REX 600E
    Thunder Tiger MiniTitan
    HK-450
    En kul Crawler
    Hitec Aurora 9

    Comment


    • #3
      Originally posted by Heligutten View Post
      Har en CP2 selv, og den er morsom, men ikke enkel å fly. Dessuten er den litt herkete å sette opp. Hør på Aceman i stedet, gå for et med beltedrift. Jeg ville satset på Belt CP (1800 kroner på nakshop, omtrent det samme på elefun), eller King 2 (kommer på samme pris, etter en obligatorisk oppgradering til brushless motor) Hvis du har lyst til å satse litt mer, tror jeg Blade 400 for 3998,- er en bra deal.
      Og husk simulator...som er viktigst av alt, selvfølgelig

      Comment


      • #4
        ok , er det denne du snakker da om :

        Siden finnes ikke

        Har ikke no problem å evt bruke 2lapper eller 2-300 extra liksom
        Tommy

        Futaba 14Mz 2,4GHz
        Futaba 10CG 2.4GHz

        Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
        Raptor 50Titan SE (x3)

        Div. modell flyr.. (alt for mange)

        Comment


        • #5
          ok...
          vel.. er kanskje ikke helt nybegynner siden eier en Raptor 50v2 , kan stortsett hover , fram/bakover - sidelengs + vri ca 90grader i begge retninger!

          Men tør ikke å bevege meg nu mer enn dette.. derfor søker etter litt liten grei el-sak..
          Har sim. G2, men føler at det ikke gir meg noe særlig , klarer liksom ikke å være helt superseriøs der, av det jeg kan - så flyr jeg bedre i live enn på sim. G2
          Tommy

          Futaba 14Mz 2,4GHz
          Futaba 10CG 2.4GHz

          Hirobo SDX EP/ Hirobo Turbulence 3D Nitro
          Raptor 50Titan SE (x3)

          Div. modell flyr.. (alt for mange)

          Comment


          • #6
            Den vanlige feilen folk gjør når de skal kjøpe helikopter er å se på prisen på første helikopter. Det er faktisk lite interesant. Du må se på prisen på hva det koster å lære til ett viss nivå, dvs at deleprisene kommer inn der.

            Kjøp en brukt T-rex til rundt 4000 kr og du bruker mindre penger på denne hobbyen enn om du kjøper de plast helikopterne du lister opp. Det er bare mitt tips da
            Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

            Comment

            Working...
            X