Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva er den verdt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ja, jeg tenker ganske likt som deg, også med LiPoene, men disse er behandlet riktig fra dag 1, så de har mangen cykler igjen.
    Hilsen Rune Marcussen

    MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
    T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
    JR DSX9

    Fitjar Modellflyklubb
    ---------------------------------------------------------------------------
    Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

    Comment


    • #17
      Originally posted by roadrune View Post
      Ja, jeg tenker ganske likt som deg, også med LiPoene, men disse er behandlet riktig fra dag 1, så de har mangen cykler igjen.
      Det er sikkert riktig, men jeg som kjøper har ingen grunn til å stole på deg. Fra mitt ståsted er du en ukjent "på andre sida" av internet. Men misforstå meg rett; jeg påstår ikke at nettopp DU prøver å lure noen. Det er igrunn bare generelle betraktninger rundt det å handle fra fremmede privatpersoner på nettet. PS: Du har ingen grunn til å stole på meg heller

      Comment


      • #18
        Da var den solgt.

        For de som måtte være interessert, så har den aldri vært annonsert, annet en i signaturen min, og jeg har fått en del henvendelser.

        Jeg solgte radioen med mottaker først, for 1000,- og heliet for 4000,-, dette var det jeg ba om, og ingen prutet, begge deler ble levert, så det var ikke frakt.
        Hilsen Rune Marcussen

        MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
        T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
        JR DSX9

        Fitjar Modellflyklubb
        ---------------------------------------------------------------------------
        Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

        Comment


        • #19
          Flott å høre at du fikk solgt den! Selv solgte jeg mitt for litt over en måned siden. Ble også levert.
          Mathias
          Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

          Comment

          Working...
          X