Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
HeliDirect has a huge selection of RC helicopters, helicopter toys and remote control helicopter. Get ultra fast shipping times direct to your door.
Hvem er å anbefale KRG5002 OUTRAGE G5 kit /CF w/FG, eller T-Rex 450SE V2? Er i tvil på hva jeg skal kjøpe.......
Hei!
Jeg har stående en Outrage G5 CF kit ferdig bygget, men uten elektronikk montert. Er fornøyd med byggekvaliteten, selv om jeg har støtt på noen få problemer. Dette er nok helt sikkert fordi jeg er den første i Norge (sett bort i fra Elefuns test-kit) til å ha G5'en. Dette er små barnesykdommer som jeg vet allerede er tatt hånd om på senere kit.
Jeg valgte CF-kitet fordi jeg har hatt god erfaring med CF-rammen på 450SE V2'en fra før. De fleste sier at det er hipp som happ hvilken versjon du velger.
Har tatt masse bilder under byggeprosessen, og har lenge tenkt på å komme med en byggetråd.
Tusen takk for infoen Mathias!
Så det er såpass nytt at det ikke har kommet til Norge ennå? De anbefalte meg dette kitet på HeliDirect.com faktisk fremfor T-Rex 450SE V2. Mulig jeg kjøper det, men er det mer bygging på den modellen en T-Rexen?
Ja, den er såpass ny at den enda ikke har kommet til Norge. Har hatt mye kontakt med Elefun ang. G5'en, og de var absolutt interessert i å ta den inn etter inntrykket de fikk da de testet den.
Det overasker meg ikke at HeliDirect de anbefalte deg den. HD er jo hoveddistrubutør av Outrage-produkter... På en annen side, er de meget seriøse, og er nok ikke ute etter å lure deg. Greg Alderman som jobber for HD, er Manager for Team Outrage, og har vært med på å designe den.
Har selv også 450SE V2, og G5'en er ment som en erstattning for den. En stor fordel med G5'en er jo at den kjøres på et 6S 1300mAh oppsett i stedet for et 3S 2200mAh 450 oppsett. Dette resulterer i at alt går kjølig, og at den har et gjennomsnittlig Ampere-trekk på ca. 9A. - Det er lavt det! I tillegg er flytider på rundt 7-9 min oppnåelig selv ved hard 3D (selvsagt avhenging hvilken motor du har). Den kjøres også på 350mm blader, slik at den blir en god del mer stabil.
kan jo også nevne at Outrage R/C kommer jo også med flere modeller i løpet av meget kort tid. Bl.a med en 550 size, 600 elektrisk og 600 nitro, samt en 500 og en 200.
Outrage G5 - Den Nye 450-Kongen
Mvh
Mathias Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
Bare husk for en nybegynner som krasjer, så er det en veldig stor fordel og ha ett delelager i Norge, samt ha muligheten til å få hjelp, trexen er jo noe "alle" har.
Når det er sagt, så ser Outragen veldig lekker ut.
Bare husk for en nybegynner som krasjer, så er det en veldig stor fordel og ha ett delelager i Norge, samt ha muligheten til å få hjelp, trexen er jo noe "alle" har.
Outrage-deler er rimeligere.
Elefun vurderer også sterkt å ta den inn.
Det kan godt være, jeg sa ingenting om prisen, for de fleste så er nok tilgjengeligheten viktigere enn pris, sålenge det ikke er store forskjeller, og det tviler jeg på at det er.
Det kan godt være, jeg sa ingenting om prisen, for de fleste så er nok tilgjengeligheten viktigere enn pris, sålenge det ikke er store forskjeller, og det tviler jeg på at det er.
Hvis Elefun tar den inn, så er det løp å kjøp
Er fullstendig enig i at deletilgang er viktigere enn prisene. For en 450 blir ikke prisene skyhøye uansett.
Det jeg mente var at deletilgang i nærheten kanskje ikke var langt unna og som en bonus, var delene er billigere enn T-Rex-deler. Det er vel kjekt?
Mvh
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment