Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilket 450?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilket 450?

    Hei

    Jeg har litt lyst og skaffe meg ett 450 heli men er litt usikker på hvilket jeg skal velge og hvalslags utstyr jeg skal ha i det(batterier,servoer,ESC og servoer)Jeg har gyro,haleservo og mottaker fra før
    De jeg har sett på til nå er Beam e4,MA Furion og Rave (noen som vet når den kommer?)
    noen som har tips om hvilket kopter jeg bør gå for og hvaslags utstyr jeg skal sette i det?

    Kjetil

  • #2
    jeg har akkurat kjøpt meg en mini titan fra thunder tiger og den virker da som ett bra helikopter i 450 størrelsen. billige og lett tilgjengelige deler både i norge og utlandet. kan anbefale denne. ellers er det jo t-rex 450 da. dette skal være bra også. disse to skal være ganske like egentlig. men vil tro mini titanen vil komme til og bli litt billigere. er veldig greit og velge ett helikopter med lett tilgjengelige deler og som folk rundt deg har noe kjennskap til. det er rådene jeg fikk da jeg startet opp med helikopter.
    Lower, Lower, oops.
    Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

    Comment


    • #3
      450

      Hei hei. Jeg har akkuratt kjøpt meg Beam 450. Venter da på denne i posten de førstkommende dagene. Har prøvd trex 450 og hadde lyst til og prøve noe annet. Syns beamen var fin og det positive er at den kommer ferdig oppgradert.
      Lykke til med valg
      Takk for deeeeeee

      Mvh Pål Jonny

      Comment


      • #4
        Jeg bygger en Furion om dagen. Fortsatt litt igjen til den er klar. Det er mange deler, men alt passer og dette er tradisjonell MA kvalitet.

        Jeg har satt opp min med samme utstyr som MA anbefaler.

        Beklager at jeg ikke kan si noe om flyegenskapene, men så langt er i alle fall inntrykket av modellen meget bra.

        mvh

        Jan Harry Svendsen

        Comment


        • #5
          Outrage sin ser jo ganske artig ut....
          Hilsen Rune Marcussen

          MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
          T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
          JR DSX9

          Fitjar Modellflyklubb
          ---------------------------------------------------------------------------
          Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

          Comment


          • #6
            Ja har sett på den og..men det er vel ingen som selger den her i norge?
            vil ha ett som jeg kan få kjøpt deler til her i norge

            Comment


            • #7
              Jeg har et Dragonus II N-Plus på vei i posten som jeg er veldig spent på å sette sammen. Nesten alt er i plast men det får bare masse skryt av alle som reviewer det. Får det ikke i norge da men er omtrent gratis... http://www.hobby-lobby.com/dragonus.htm

              Hvis deletilgang fra norge er et krav så går du også glipp av det nydelige SJM 325 404 Not Found
              T-REX 600E
              Thunder Tiger MiniTitan
              HK-450
              En kul Crawler
              Hitec Aurora 9

              Comment


              • #8
                Originally posted by KTL! View Post
                Ja har sett på den og..men det er vel ingen som selger den her i norge?
                vil ha ett som jeg kan få kjøpt deler til her i norge
                Har hørt snakk om elefun skal ta inn Outrage, du kan jo sende de en mail og spørre.
                Hilsen Rune Marcussen

                MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                JR DSX9

                Fitjar Modellflyklubb
                ---------------------------------------------------------------------------
                Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                Comment


                • #9
                  Henger meg på Rune... Har selv en Outrage G5 (var førstemann i Norge), og selv om det ikke finnes forhandler her i landet enda (Elefun, sett opp farta! ), så kan jeg absolutt garantere deg at det er verdt det.

                  Den er rett og slett en nytelse å fly (flyr ganske hardt). 6S oppsettet gjør at du har enormt med power tilgjengelig, samt laange flytider sammenlignet med f.eks. T-Rex 450, Furion, Beam på et vanlig 3S oppsett. En annen fordel er at kundeservicen er helt utrolig.

                  Har sett noen videoer der du flyr - er helt sikker på at en så flink 3D-pilot som deg kommer til å like den.

                  Det spørs om jeg kanskje må slenge ut en video snart jeg også.

                  Her er et lite minireview jeg skrev for en liten stund siden.

                  PS: Hadde en topp utstyrt T-Rex V2 - den ble solgt.

                  Mvh
                  Last edited by Mathias; 15-10-08, 14:40. Reason: Skriveleif :)
                  Mathias
                  Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                  Comment


                  • #10
                    Kan nevne at outrage kommer til norge om ikke lenge og test og byggeblogg vil komme så fort vi har den i hende her på redaksjonen....
                    - Håvard Glad Andreassen
                    - Warbirds over EVJE 2019 -> https://www.facebook.com/events/1954467698128041/

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by flypilot View Post
                      Kan nevne at outrage kommer til norge om ikke lenge og test og byggeblogg vil komme så fort vi har den i hende her på redaksjonen....
                      Nå snakker vi!
                      Mathias
                      Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                      Comment


                      • #12
                        hmm..det høres jo litt spennende ut med 6s på en 450 hehe

                        Comment


                        • #13
                          Det er det.
                          Mathias
                          Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8

                          Comment


                          • #14
                            coolrunescape.com you can buy cheap, fast runescape gold about money making

                            what is the fastest way to make 1mil in runescape....Cool Run Escape | A Multisensory Experience  i am currently making 5k bow string which will get me about 500k but i don't know what to do after that.if u would like to look at my skills look at the highscores! plz help me.........!!!!!!!!!!!RunescapeRunescape goldWell.. around 3-4 years ago when i heard about runescape from a friend i decided to go check it out, i created 'Chavforlife' lol, you may laugh but it's true, i have no idea what made me think of that name, but yeah.. runescape powerlevelingBut anyway, since then i've only used this account but now it's got to the stage i actually really regret making this name in the first place, everyday my name get's commented by random player's, some "nice" comments suprisingly and some just pure hate which i understand ;p. But like with this name i'm forever getting judged, flamed when they have never actually spoken to me but meh.runescape cheatsWhat about you guy's, any of you regret making your runescape account name?http://www.maplemsmesos.com

                            Comment


                            • #15
                              Syns du sa dette skulle bli bedre jeg, Klaus
                              Hilsen Rune Marcussen

                              MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
                              T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
                              JR DSX9

                              Fitjar Modellflyklubb
                              ---------------------------------------------------------------------------
                              Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven!

                              Comment

                              Working...
                              X