Unconfigured Ad

Collapse

Nyhet walkera lama2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • surpass
    • Apr 2007
    • 833

Jeg har fått skikkelig dilla på min lamav3, som sies å være en del bedre enn v4.
    Har flydd den ganske mye uten de helt store skadene hehe
    Saken er jo at, når jeg fløy raptor 50 og 90 fikk jeg jo ikke halvparten så mye flytid som på disse små el heliene Lamaen er billig, men det beste kjøpet jeg har gjort!
    Så tror jeg også skal bestille den walkeraen = )

Comment

• SveinB
      Forhandler
      • Oct 2008
      • 79

Godt Nytt År allesammen!

Fikk endelig min lille Lama2 på nyttårs aften, som en liten "forsinket" julepresang fra "nissen til far"

Jeg har aldri fløyet et coax heli før, og spenningen var stor a jeg pakket den opp. Så utrolig liten og lett og så så skjør ut, men jøss å denne lille krabaten tåler en trøkk.
      Min sønn på 4, dro rett i taket, inn i veggen og rett i gulvet med et smell, og jeg måtte kun rette litt på halepropellen som var litt skjev. Antar at det kanskje har noe med flaks å gjøre også

Lama2'n overrasket meg med å være utrolig stabil etter å ha justert CG riktig. Har nå drevet presisjonsflyging opp og ned trapper og rundt i huset uten en eneste crash!
      Syntes denne var perfekt til å trene basic orientering med, og få litt mere stikke-trening utover vinteren, mens jeg venter på vår-kosen med den nye SJM325'n!

Anbefaler denne til alle nybegynnere som vil varme opp stikkefingerene i disse kalde vintermånedene!

Batteriene er ladet, og tid for mere gøy i stua!

SveinB
      www.micro-hobby.com

Comment

• GunnarO
        • Oct 2008
        • 89

Det er fremdeles et par stykker igjen på lager her http://www.micro-hobby.com/index.php...8e743a6e8f1520

Reservedeler er på vei inn.
        GunnarO
        ----------------------
        WhirlwindFighterProject.org
        sigpic

Comment

• obelix
          • Mar 2004
          • 471

fløy lama2`en min i en innendørs fotballhall den flyr som ei kule og er utrolig stabil fortsatt lå tett opp under taket ca 20 meter oppe da plutselig all kontakt og motorene skrudde seg av den kom til bakken som ett lodd eneste skaden var at understellet var litt bøyd retta det lett igjen da det er laget av stål utroooolig kjekt dro ut batteriet kobla det til igjen og den funka like fint KOSEHELLI
          Oi en perfekt landing

Comment

Working...