Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei.
Jeg bare lurer på om denne mottakern skal blinke eller lyse konstant ved bruk etter binding.
Min blinker men fungerer som normalt. Er dette riktig?
I find that a Ducks opinion of me is very much influence`d over whether or not i have bread with me
Hei.
Jeg bare lurer på om denne mottakern skal blinke eller lyse konstant ved bruk etter binding.
Jeg tipper at den funker slik: Radio på-->mottaker på, Fast lys.
Radio på-->mottaker på-->mottaker av-->mottaker på, lyset blinker.
Det blinkende lyset indikerer ett strømbrudd, for at det ikke skal skje, så må radioen av mens mottakeren er av, grunnen er at etter software 1,6, så har den hurtigstart etter korte strømbrudd (mindre enn 10 min, tror jeg) og går bare direkte på samme kanal som før, hvis du slår av radioen din så vil den finne en ny kanal, og mottakeren får ikke kontakt på siste kjente, og vil dermed måtte søke opp ny kanal og vet at det ikke har vært en brown-out.
Hei.
Som roadrune nevner så er det avhengig av "firmware" versjonen i mottakeren.
Symptomet er det samme på alle mottakere fra AR6100 og opp til AR9000
At den blinker ved tilkobling av batteriet er helt naturlig da enkelte regulatorer (BEC) gir et dipp på 5V'en akkurat når batteriet får kontakt - dette tolker mottakeren som et strømbrudd og vil indikere dette med blinkende lys. (ulempen er at dette ikke er konsekvent - av og til blinker det andre ganger ikke)
I.h.t. Spektrum er det ingen fare og mottakeren er 100% operativ.
Synes selv at det er litt uheldig at man av og til får blinkende lys når batteriet kobles til.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment