Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Black Hawk 450 SE, Art-Tech - Shark 450 SE Deluxe å CopterX CX 450SE V2 er disse copi av T-REX 450SE V2 å finnes det flere copier hvis det finnes vilken.
skal kjøpe nytt heli da det er vanskelig å få deler til zoom 400
CopterX skal visstnok være en ren Trex klone, som er delekompatibel. Vet ikke 100% da jeg ikke har sett disse selv, men har lest mye bra om dem på nettet.
CopterX er 100% delekompatibel med Trex 450 SE V2 så det er en ren klone.
Dette er jeg bombesikker på ettersom det er CopterX jeg flyr og har krasjet en del med for deretter å bytte til Align deler.
Er det noen som har prøvd den 35 dollars doningen? Kunne vært morro å teste den bare for å se om det er stor forskjell mot originalen. Jeg har selv en CopterX og den synes jeg er vel så god som T-rex 450 hva gjelder flyegenskaper, men med noe dårligere fisnish. CopterX koster jo imidlertid 150 USD+.
Det er da for pokker ikke mulig!? 36 dollar for en "T-rex". Et batteri koster 36 dollar... Jeg ser de er oppe i 270 stk. i back order. Tydligvis mange nysgjerrige.
Nå er jo hobbycitty modellen omtrent bare plast mens flere av de andre er full bling, så noe av forskjellen ligger nok der.
I tillegg verdsetter markedet bling exponensielt mere en plast.
Prisen på en ting reflekterer ikke hva den koster å produsere + påslag men heller det markedet mener den er verdt.
Men foreløpig er denne et uskrevet ark så tiden vil vise hvor bra den er.
jeg venter på min HK450 fra hobbycity
er meget spent på hvordan den er.
blir mitt første skikkelige heli etter lamav4 :=)
det er jo plastikk hode på denne modellen.
di første Trex 450 var jo også plastikk så det fungerer jo.
er vist av alu den rammen.
er vell i hovedsak elektronikken som avgjør om helie flyr bra eller ikke ? resten er vell justeringer på vinkler og etc ?
Ja, er ikke alltid karbon og aluminium avgjør flyegenskapene. Det som er viktig er hvor lite slark det finnes i delene og hvor godt lagre, kuler etc glir samt gode servoer og gyro.
Er i rimelig tvil om ett helikopter til 35$ vil fly veldig bra selv om det er en klone. Ett visst beløp må man uansett opp i om man skal maskinere deler som har gode spesifikasjoner.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment