Announcement

Collapse
No announcement yet.

Multiplex Funcopter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multiplex Funcopter

    Det ser interesse ut at denne helikopter som ganske tåler mye.Men dere har eller hørt om denne? Er det mulig jeg kan bruke radio Spektrum DX7 på denne? Også i norge butikken som selger Multiplex funcopter?


    eller

  • #2
    Hei
    Ja, jeg kjenner denne modellen. Den er en lett modifisert maskin fra noe som het LiteMachines. Norwegian Modellers solgte disse i sin tid, og jeg har bygget en for mange år siden.
    For å være helt ærlig med deg tror jeg at jeg ville valgt en annen modell enn denne til å starte med. Riktignok kan Multiplex ha modifisert modellen slik at den har blitt bedre enn hva den var - men det finnes en rekke modeller som er bedre enn dette og som har bedre deletilgang.

    Mitt råd; kjøp noe annet.

    Comment


    • #3
      Er ikke funcopter et helt nytt heli, som akkurat er komt ut?

      Har hørt at det skal være umulig og ødelegge.
      Har virkelig blitt bitt av basillen

      Comment


      • #4
        Jeg såg allerede den nederste videoen i fjord så helt spanking new er det ikke.
        Det er tross alt et FP heli så noe avansert akrobatikk klarer det ikke men jeg liker løsningene som er valgt, både at det har justerbar pitch på halerotoren istedenfor en enkel propell på en elektromotor samt at det er bygget for å tåle en smell eller tre.
        Men hvor du får kjøpt det eller får tak i deler har jeg ingen anelse om.
        Trex 450 blandingsrase 4S
        Logo 500
        Blade mCPX

        Comment


        • #5
          Det kommer ikke i salg før til høsten. Lindinger.at her den listet med en pris på 325€ i "radio ready" utgaven, noe jeg syns er i meste lager for en nybegynnermodell som denne. Med det utvalget av billige (og bra) kopier av Trex 450 man finner på nettet (hobbycity/ebay etc.) ville jeg heller ha satset på en av dem.

          Comment


          • #6
            For to dager side jeg har sendt email til Elefun og spørre pris på Multiplex funcopter, Men jeg får mulig vite pris på Mandag eller Tirsdag.
            Jeg har vurdere bestill Funcopter.Jeg tenke bruke flycamone 2 på helikopter og foto/film.

            Comment


            • #7
              Tror dette helikopteret er perfekt for nybegynnere som vil lære seg og fly!
              Har virkelig blitt bitt av basillen

              Comment


              • #8
                Idag jeg fikk email fra Elefun som jeg spørre pris på Helikopter.Han sa slik:

                Hei, i følge Norsk MPX distributør er Funcopter utsatt til November. Fikk desverre ikke oppgitt pris.

                Det blir ganske lenge til November.

                Comment

                Working...
                X