Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg lure på om jeg skal lim tail control guide på tail boom eller la den står slik den er?
Det står ikke noe forklare på manual.
Det er om Align trex 450 pro super combo.
På helikoptre med tail push rod av metall liker jeg å bytte den ut med en av carbon. Dette gir muligens en litt mer presis hale, samt at man slipper å bruke push rod guide'ene. Så ser det jo også mye penere ut.
Mvh
Mathias Mikado Logo 700 Xxtreme | Blade 130 X | JR XG8 & Spektrum DX8
En bedre løsning, er å kile den fast med en tannpirker, for så å kutte av endene på tannpirkeren, da kan du flytte og vri den senere, og den flytter seg ikke.
En bedre løsning, er å kile den fast med en tannpirker, for så å kutte av endene på tannpirkeren, da kan du flytte og vri den senere, og den flytter seg ikke.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment