Announcement

Collapse
No announcement yet.

Siste tur før bonden kom.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Siste tur før bonden kom.

    Ja, rakk den siste turen i dag med 500'n før bonden var ute med redaskapen sin.ehhhh, plogen altså..
    Synd, hadde funnet med en favoritt plass 5 min unna der jeg bor, som har tatt meg et steg videre fra hovre helv..., hehe. Ut å lete etter en ny plass, kan jo ikke slutte nå.



    Ikke så sabla spennende med F8 i lengden, men et stort skritt for meg..
    Drammen rock city

  • #2
    Jeg trodde bøndene fikk ekstra tilskudd for å pløye først til våren for å hindre for mye avrenning?
    Flisespikkeri er gøy!
    Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
    Dyrøy MFK
    ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
    http://rolv.info

    Comment


    • #3
      De fleste kornbønder på Østlandet gidder ikke å ta seg bryet med å søke om ekstra støtte - de har jo som regel en full jobb ved siden av
      Last edited by Quadrocopter; 31-10-09, 00:08.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Quadrocopter View Post
        De fleste kornbønder på Østlandet gidder ikke å ta seg bryet med å søke om ekstra støtte - de har jo som regel en full jobb ved siden av
        jammen traff du på KORNET
        dx7

        Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
        Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
        Løten MFK
        Stay Frosty

        Comment


        • #5
          Originally posted by sollie View Post
          Synd, hadde funnet med en favoritt plass 5 min unna der jeg bor, som har tatt meg et steg videre fra hovre helv..., hehe. Ut å lete etter en ny plass, kan jo ikke slutte nå.



          Ikke så sabla spennende med F8 i lengden, men et stort skritt for meg..
          Det så bra ut, Sollie!

          Alltid spennende og ta et skritt videre
          Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
          T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

          Comment


          • #6
            ADVARSEL - nå har du kommet på et nivå som gjør at det blir vanskelig å snu, men det er enda ikke for sent. Slutt med helikopter , ellers blir du totalt avhengig, kommer til å svi av lassevis med penger og kommer til å irritere deg grønn hver gang det regner (evt hver gang det er opphold uten at du får fly).

            Jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg skulle begynne å holde foredrag på skoler og sånt for å advare ungdommen
            Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

            Anything worth doing is worth overdoing!

            Comment


            • #7
              Begynn med alkohol før idretten, kristendommen eller helisporten tar deg.
              Thorbjørn Kirkeleit
              Haugaland Modellflyklubb

              Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

              Comment


              • #8
                Originally posted by joto View Post
                ADVARSEL - nå har du kommet på et nivå som gjør at det blir vanskelig å snu, men det er enda ikke for sent. Slutt med helikopter , ellers blir du totalt avhengig, kommer til å svi av lassevis med penger og kommer til å irritere deg grønn hver gang det regner (evt hver gang det er opphold uten at du får fly).

                Jeg snakker av erfaring. Kanskje jeg skulle begynne å holde foredrag på skoler og sånt for å advare ungdommen
                Slutt å vær sånn en party-pooper, Joto.. Bare finn frem bankkortet, Sollie.. Let the party begin!!
                Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                Comment


                • #9
                  helt enig brumm. synes sollie burde lære av deg og meg, så fort vi gikk videre fra å hovre, så gikk vi rett på t700 og t600
                  dx7

                  Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                  Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                  Løten MFK
                  Stay Frosty

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Brumm View Post
                    Slutt å vær sånn en party-pooper, Joto.. Bare finn frem bankkortet, Sollie.. Let the party begin!!
                    Du har rett, Brumm.

                    Dessuten; drit i Visa-kortet. Sollie har sikkert høyere kredittgrense på Mastercard+Amex+Diners enn saldoen på Visakortet.
                    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

                    Anything worth doing is worth overdoing!

                    Comment


                    • #11
                      Har tenkt på hvor jeg skal fly hele helgen, hehe. Tenker vær og føreforhold hele tiden nå.Var tidlig på jobb i forrige uke så jeg kunne gå litt før å klemme inn noen pakker rett etter jobb , før det ble mørkt.

                      Det er lys på den lokale 'løkka' utover kvelden, men det er bare en 5'er bane med ballnett på hver side, litt trangt for en 500.

                      600/700 size ja. Har en kompis med 700n, som sier jeg kan ta den opp en tur.
                      Tror det kan være 'fali'. Har egentlig ikke mekke plass til større en 500/logo400 str, men
                      det frister med en logo 500 etterhvert.

                      Digg er det okke som å komme seg ut av hovring.
                      Drammen rock city

                      Comment


                      • #12
                        Tror jeg ville hatt betenkligheter med å låne en 700 hvis jeg ikke følte meg 100% sikker på flygningen.. Tommelfingerregelen min er i hvertfall at jeg aldri låner noe jeg ikke har råd til å erstatte
                        Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                        T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

                        Comment


                        • #13
                          Skal nok klare å fly den, har hovret den en tank og kjent lett på cycklien, men det er sant som du sier, ikke låne noe man ikke kan erstatte.
                          Drammen rock city

                          Comment

                          Working...
                          X