har nettopp bygget en 250 se utgaveog skulle prøve den i en hall som vi flyr i,jeg merket med en gang at det var noe merkelig med heliet,ide det skal til å lette fra bakken så drar det helt sykt til en av sidene hele tiden til forskjellige sider???jeg har satt opp alt 90 grader og brukt swaslevertool til å sette opp swashplaten slik at den er heilt bein senter stikk og på topp og bunn,har brukt litt trim for å få det 100%.har en AR 6110e spektrum motaker i den,det jeg la merke til når jeg flyttet over motakeren fra en gammel 250 til se utgaven så blinket lyset jevnt å rolig hele veien,men stikkene funket fint for det,jeg satte den opp på ny mot senderen min og da ble lyset på motaker stabilt igjen ,,da jeg skulle prøve 250en i halle plugget jeg i strøm,da begynte motakeren å blinke igjen,men jeg skulle fly tenkte jeg,så jeg prøvde det var da jeg merket at den dro så i det den skulle ta av,så jeg satte det ned igjen,noen som har noen tips om hva dette kan være???kan det være regulatoren tro som kødder,har en ny liggende??
Unconfigured Ad
Collapse
Trex 250 se utgave
Collapse
X
-
Trex 250 se utgave
TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 700N FBL beast X ,reactor x
TREX 600N FBL 3G align.
jr11x:--))
http://sokndal-modellfly.com/Tags: None -
At mottakeren blinker betyr at den har hatt ett strømbrudd, f.eks mens du skifter batteri og ikke slår av radioen.
Spesielt ved lav headspeed oppfører 250'en seg merkelig som om den var i gummi.Hilsen Rune Marcussen
MSH Protos500 DS3517 DS3500 V-Bar
T-Rex 600n YS50 DS8717 DS8900 V-Bar
JR DSX9
Fitjar Modellflyklubb
---------------------------------------------------------------------------
Tyngdekraft- ikke bare en god ide, det er loven! -
har nå vært å flydd i hallen vår ,men har et problem,nå får jeg heliet opp i hover og svitsjer over i fligth mode for litt 3d,men etter ca 15-20 sekunder blokker motoren ut,motakeren blinker og jeg må sette ned heliet,batteriet jeg fløy med var fullt oppladed,hva kan dette være,det samme gjald når jeg bare hovra med rett linje på throttle:kan det være batterier eller regulatoren som kødder??TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
http://sokndal-modellfly.com/Comment
-
Kan være at esc kutter fordi den er overbelastet. Har du original motor og esc?
Tips: Bruk mer punktum, mellomrom etter komma og flere linjeskift. Gjør at det er veldig mye lettere å lese teksten din. Slik du skriver nå, er det veldig slitsomt å lese. Og du skal ikke se bort i fra at flere rett og slett ikke gidder å lese det. Med færre svar som resultat.Ørjan Pettersen
Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.Comment
-
ja jeg har original motor og esc.
Er det en esc som er å anbefale, som tåler mer belastning enn den orginale?TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
-
Kan være at esc kutter fordi den er overbelastet. Har du original motor og esc?
Tips: Bruk mer punktum, mellomrom etter komma og flere linjeskift. Gjør at det er veldig mye lettere å lese teksten din. Slik du skriver nå, er det veldig slitsomt å lese. Og du skal ikke se bort i fra at flere rett og slett ikke gidder å lese det. Med færre svar som resultat.Comment
-
Nei hvis en tar seg tid til å puste mens en leser og stopper opp litt når du ser et komma,,,, så går det helt greit å lese det jeg skriver,,,,,,,,,,,,,,,,,men hvis du bare kjører på så blir alt uleselig,hehehehehehehe:det er vell helikopter det dreier seg om her,,,,,,, eller??????TREX 700N FBL beast X,reactor x,
TREX 600N FBL 3G align.
-
Joda, men det bar bare et tips i forhold til å få flere svar. Tråden har 270 visninger, og bare to svar på spørsmålet. Det er relativt lite. en av årsakene kan være at tråden kan være tung å lese. Og dermed hopper man bare videre.
Men det er forøvrig off topick, så la oss ikke dvele mer med det.
Høres merkelig ut at det skulle være noe problem med motor + esc. Forutsatt at det ikke er noe feil med dem. Men dersom du her en annen esc liggende, skader det ikke å teste den. Regner med du har originalt tannhjul på motor og?
Snurrer rotor og slikt lett og fint?Ørjan Pettersen
Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment