Announcement

Collapse
No announcement yet.

skala heli freak t rex 600 cf:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • skala heli freak t rex 600 cf:)

    heysann folkens
    har posta ettpar tråder på skala tråden.
    men tenkte å hive ut en her også.
    jeg er da en fyr som er fersk i heli gamet..og har etter 20 år med rc biler endelig fått fingeren i gir og tatt fatt på min rc heli karriere
    begynte med ett lite nine eagle kestrell 500 sx fast pitch heli..har prøvd å fløyet dette litt..men har egentlig aldri fått dreisen på det skikkelig...føles ustabilt..men har nå fått prøvd iafall.
    så handla jeg meg ett hirobo skala uh 1 b heli..dette er komplett uten radio..så det blir mitt oppussnings objekt til den dagen jeg virkelig kan fly.
    så har jeg nettopp handla meg ett align t rex 600cf.helt komplett med alt som trengs for å fly pluss litt til.
    har handla meg dette brukt..og har fått fortalt av selger at det er satt opp og balansert.men selv om det har vert det så måå jeg jo seff sette meg inni alt om oppsett og radio.men finner ikke så mye info om den radioen jeg har..som er en futaba 8uaps.virker litt avansert..men det er jo avansert med heli..så får vel bare ta ting etterhvert.

    og idag da så har jeg tørd å sette i gang å se om man fikk lift offog må si at det gikk kaldt nedover ryggen på meg når det satte i gang rotor og spoola opp.har prøvd litt før uten hovedrotor bladene på ..og my oh my for et beist.
    så dette ble jo forsterka av hovedrotor blader påog som selger sa...så virker heliet virkelig bra satt opp.virker som alt er som det skal være etter det jeg har lest meg til på nett,
    fikk laget meg ett lite trenings understell.men må nok forbedres litt da det er kun pinner som er satt i kryss..og ingenting mer .skulle hatt noen svære kuler på alle ytterpunktene.
    så fikk prøvd såvidt å hovre..det vil si prøvde helt til heliet såvidt begynte å løfte seg...og prøvde meg litt fram og tilbake på dette.og fungerer fint til nå

    men men nok om det
    hiver ut noen bilder av t rexen

  • #2



    Comment


    • #3



      Comment


      • #4
        Gratulerer med heli! Og ikke minst, velkommen til RCnytt.
        Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

        Comment


        • #5
          heysann der

          tusen takk for det
          ja er virkelig fornøyd med t rexen så langt.har jo mye igjen å læremen fett med utfordring innen RC verden

          Comment

          Working...
          X