Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvor bestille større LIPO pakker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvor bestille større LIPO pakker

    Hei.

    Er i ferd med å konvertere et par Vario Skalamodeler til elektro. Har liten/ingen erfaring med elektro, så jeg er ikke informert om alle leverandører så langt.

    Har mitt svare strev med å få tak i LIPO pakker som kan passe? Tenkte på 2 x 5000mAh 5S. Har hatt litt med hobbyking å gjøre tidligere i hht min T-Rex 450. Men får nå info om at disse pakkene ikke kan sendes?
    Er en grense på 4500mAh pr. forsendelse e.l.?

    Kan noen tipse meg om leverandører som har et visst utvalg av LIPO. Og som ikke minst kan levere!! Det må da la seg gjøre å få tak i de pakkene en måtte trenge?

  • #2
    Du kan jo alltids bestille fra HK's europeiske lager, de skal levere til Norge også har jeg skjønt. Men jeg trodde mah grensen var mye lavere, men at de leverer større lipobatterier fra Asia fortsatt via Swiss post.

    Comment


    • #3
      Ok.....

      Da skal jeg gå litt dypere inn i materiellet å se hva jeg kan få til. Mange takk for raskt svar Kyrre!

      Comment


      • #4
        Det går fremdeles helt fint å bestille fra HK. De sender via Singapore. Det tar noen dager ekstra før trackingnummeret blir synlig.
        Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

        Anything worth doing is worth overdoing!

        Comment


        • #5
          Rclipos.com
          Beste som er... og fri frakt...
          -Jim Johansen-
          Flyklart:
          Sebart Angel 50evo, Stratair Raketenwurm 4b, Compact Wizard
          Under construction:
          Stratair Hurricane, Speedfire 2, Mini Ellipse, Sig Samurai, Backfire

          Comment


          • #6
            Ser man det.....

            Takk for tips folkens!

            Comment

            Working...
            X