Var en tur innom Ekebergmessa forrige helg, falt for fristelsen og kjøpte et lite
Nine Eagle Solo VI kontraroterende helikopter hos Elefun. Siden jeg ikke er så utrolig
frista av neglebitt og kalde LiPopakker så blir det ikke mye flyging ute om vinteren,
skjønner at jeg nærmer meg 60, før var ikke det noe problem i det hele tatt
.
Så vinterflygingen begrenser seg til en og annen tur på simulatoren og derfor tenkte
jeg at det kunne være artig med noe som virkelig fløy, inne nær peisen.
Og det funker, jeg trener nose in hver dag, kjøpte to ekstra batteri, de varer ca 9 minutt
og jeg har flydd tre pakker hver dag. Eneste "problemet" å melde er at helikoptret
faktisk er for stabilt til å gi skikkelig helitrening, men som nose in trener funker det
meget bra. Kosta rett over 400, utrolig hva man får for 7 halvlitere!
Nine Eagle Solo VI kontraroterende helikopter hos Elefun. Siden jeg ikke er så utrolig
frista av neglebitt og kalde LiPopakker så blir det ikke mye flyging ute om vinteren,
skjønner at jeg nærmer meg 60, før var ikke det noe problem i det hele tatt

Så vinterflygingen begrenser seg til en og annen tur på simulatoren og derfor tenkte
jeg at det kunne være artig med noe som virkelig fløy, inne nær peisen.
Og det funker, jeg trener nose in hver dag, kjøpte to ekstra batteri, de varer ca 9 minutt
og jeg har flydd tre pakker hver dag. Eneste "problemet" å melde er at helikoptret
faktisk er for stabilt til å gi skikkelig helitrening, men som nose in trener funker det
meget bra. Kosta rett over 400, utrolig hva man får for 7 halvlitere!

Comment