Har ein T-Rex 250 der halebeltet sleit etter ei landing i litt for høgt gras, der halerotoren vart bremsa ned raskare enn anbefalt.
(Det originale beltet har det med å flise seg opp og etterlate fibrar her og der, kanskje ein ide å oppgradere til kevlar?)
Eg bytta halebeltet, og fekk ein ganske merkeleg lyd, truleg frå området rundt halereimsdrevet (det som går mot hovuddrevet).
Når eg tek av beltet, kan eg spinne hovuddrevet (og dermed motordrev og halereimsdrev) rundt utan bilyd. Alt fungerer fint. Men når eg set på halebeltet, virkar det som om det blir belastning ein eller annan plass, og det blir ein kraftig drevlyd. Eg har sjekka (og dobbelsjekka) at beltet ikkje er tvinna meir enn den 90 graderen den skal ha.
Det ser ut til at tennene på dreva står i korrekt vinkel og avstand mot kvarandre.
Litt usikker på korleis eg skal gå fram vidare. Nokon forslag til løysing?
(Det originale beltet har det med å flise seg opp og etterlate fibrar her og der, kanskje ein ide å oppgradere til kevlar?)
Eg bytta halebeltet, og fekk ein ganske merkeleg lyd, truleg frå området rundt halereimsdrevet (det som går mot hovuddrevet).
Når eg tek av beltet, kan eg spinne hovuddrevet (og dermed motordrev og halereimsdrev) rundt utan bilyd. Alt fungerer fint. Men når eg set på halebeltet, virkar det som om det blir belastning ein eller annan plass, og det blir ein kraftig drevlyd. Eg har sjekka (og dobbelsjekka) at beltet ikkje er tvinna meir enn den 90 graderen den skal ha.
Det ser ut til at tennene på dreva står i korrekt vinkel og avstand mot kvarandre.
Litt usikker på korleis eg skal gå fram vidare. Nokon forslag til løysing?
Comment