Unconfigured Ad

Collapse

Underfundig drevlyd T-Rex 250

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RunarS
    • Jun 2010
    • 226

Underfundig drevlyd T-Rex 250

Har ein T-Rex 250 der halebeltet sleit etter ei landing i litt for høgt gras, der halerotoren vart bremsa ned raskare enn anbefalt.
    (Det originale beltet har det med å flise seg opp og etterlate fibrar her og der, kanskje ein ide å oppgradere til kevlar?)
    Eg bytta halebeltet, og fekk ein ganske merkeleg lyd, truleg frå området rundt halereimsdrevet (det som går mot hovuddrevet).

Når eg tek av beltet, kan eg spinne hovuddrevet (og dermed motordrev og halereimsdrev) rundt utan bilyd. Alt fungerer fint. Men når eg set på halebeltet, virkar det som om det blir belastning ein eller annan plass, og det blir ein kraftig drevlyd. Eg har sjekka (og dobbelsjekka) at beltet ikkje er tvinna meir enn den 90 graderen den skal ha.
    Det ser ut til at tennene på dreva står i korrekt vinkel og avstand mot kvarandre.
    Litt usikker på korleis eg skal gå fram vidare. Nokon forslag til løysing?
    Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

------
    Constantly fighting gravity

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7
  • jotto
    • Jul 2007
    • 3060

Jeg hadde samme problem på min. Jeg byttet ut lagerne til drevet som driver beltet foran. Problem solved!
    Greverud Helikopter-, Whisky- og Kaffeforening

Anything worth doing is worth overdoing!

Comment

• RunarS
      • Jun 2010
      • 226

Ok, då prøver eg å bytte det i første omgang. Takk!
      Runar Sandnes

------

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

Comment

• RunarS
        • Jun 2010
        • 226

Skifta lagera no, og problemet vart fiksa. Genialt med forum, og andre sine erfaringar!
        Runar Sandnes

------

Comment

• RunarS
          • Jun 2010
          • 226

Hadde for øvrig problem med den klassiske logrande 250-halen, og fekk eigentleg ikkje fiksa den godt. Bytta ut ein del deler, og tweeka både her og der, men nei....
          Som eit forsøk, bytta eg ut Align GP750 gyroen med ein Spartan DS760 eg hadde liggande, og vips var logringa borte. Så bytte av gyro fungerte i allefall i mitt tilfelle, utan at eg heilt veit kvifor. Align sin er jo ikkje akkurat dårleg, heller...
          Runar Sandnes

------

Comment

• orjanp
            • Nov 2007
            • 726

Min fiks på logringen var å selge helikopteret.
            Ørjan Pettersen
            Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

Comment

• flarssen
              • Jan 2005
              • 1842

Hadde også ulyd på en 250 klone etter å ha byttet til kevlar reim. Lyden forsvant når den kom opp i turtall. Var helt sikker på at lagrene var utslitte/akslingen roterte inni ett lager, men i mitt tilfelle hadde jeg vridd reima 270 grader feil vei.
              Fred Larssen

Comment

• Brumm
                • Apr 2008
                • 1816

Originally posted by RunarS
                Som eit forsøk, bytta eg ut Align GP750 gyroen med ein Spartan DS760 eg hadde liggande, og vips var logringa borte. Så bytte av gyro fungerte i allefall i mitt tilfelle, utan at eg heilt veit kvifor. Align sin er jo ikkje akkurat dårleg, heller...
                Spartan er sterkt undervurdert, spør du meg.. Hadde de satset på FBL løsninger også tror jeg de hadde gitt Mikado seriøs konkurranse..
                Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
                T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

Comment

Working...