Announcement

Collapse
No announcement yet.

KDS 450 quiet. Erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • KDS 450 quiet. Erfaringer?

    Jeg savner en 450 etter jeg solgte min og leser kun positive ting om disse på rcheli.se og utenlandske forum.

    Er det noen her inne som kan anbefale eller fraråde denne? Jeg har en GP750 + turnigy ds480 jeg tenkte å bruke på halen. På swash tenkte jeg å bruke hitec hs 5065mg.

    Dette heliet er ikke en klone så jeg lurer på hvordan dette er kvalitetsmessig i forhold til Trex 450 sport.


    Dette er det ingen i Norge som selger og det koster 1150,- inkl frakt + mva. Slik jeg tolker det er det inkl motor, esc og blader. Deler er ikke et problem da flere butikker i feks Sverige selger det.

    http://www.rc-modelzone.com/goods.php?id=489 (har noen handlet herfra?)

  • #2
    har og lest bara bra om dem ,
    skall du bruker turnigy ds480 till hale så mår du har en adapter , den skall har lite store servo , S9257, DS520 allså mini servo men ikke micro servo
    Goblin 700 : vbar 5,3 pro
    Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

    HD 500 Cell : brain2

    DX9

    Comment


    • #3
      Throttlestore har kds iallefall, men tror ikke de har quiet. Bare titan.
      ---------------------------------------------
      Spektrum DX8 UTEN PROBLEMER
      Align T-Rex 450 pro BeastX + RJX - 6S
      Align T-Rex 600Efl Pro Vbar
      Mikado logo 600 3D Vbar
      Align T-Rex 700N DFC Vbar - Nitro rules

      Comment


      • #4
        Ja, de har kds men ikke quiet som får mest skryt. De hadde det for ikke lenge siden men jeg har alltid trodd dette var kloner av copterx kvalitet men det skal visst nok være veldig bra og nye likt msh mini protos denne quiet'en. Jeg skulle gjerne kjøpt en 450 pro/sport men de er så dyre syns jeg..

        Comment


        • #5
          PitchUp - din rc helikopter butik i gteborg - Browse men ikke på lager nu
          eller rubinrc , han har övertatt salg av KDS heli från RZEhobby , har skall oppdatera sin sida i lopet av uke
          Rubin RC - Riktigt prisvrda RC-produkter!
          Goblin 700 : vbar 5,3 pro
          Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

          HD 500 Cell : brain2

          DX9

          Comment


          • #6
            Har du tro på dette du da Roger? Skulle likt å vite hvordan det er i forhold til en klone. Med tanke på skruer, slark etc.

            Comment


            • #7
              eg tror den er en veldigt bra heli vet fler i sverige som er veldigt förnöjd med dem , skall ringer han på rubin rc om skrue, han er gamal kompis til meg
              Goblin 700 : vbar 5,3 pro
              Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

              HD 500 Cell : brain2

              DX9

              Comment


              • #8
                Originally posted by ragge1 View Post
                eg tror den er en veldigt bra heli vet fler i sverige som er veldigt förnöjd med dem , skall ringer han på rubin rc om skrue, han er gamal kompis til meg
                Hør med han hvordan kvaliteten er på dette sammenlignet med f.eks Trex 450 Sport!

                Comment


                • #9
                  han just pratat med han , han har ikke mottat helis från RZEhobby - Bra produkter till rätt pris! endå men kvalitet skall vara bra derför han gikk med på å tar över salg för RZEhobby og han har fårt så bra rikte på service og tror han vil rikte sitt skall förtsatt vara på top
                  Goblin 700 : vbar 5,3 pro
                  Atom 6HV : vbar NEO pro rescue

                  HD 500 Cell : brain2

                  DX9

                  Comment


                  • #10
                    Eneste som jeg er litt skeptisk til er motoren.. Litt sær størrelse på den.. Er det erstaningsmotorer å få fatt i om den skulle ryke?

                    Hmm, trenger bare heli + 3 servoer så har jeg alt.. Huff, må nesten til å kjøpe meg et heli til jeg nå

                    Comment

                    Working...
                    X