Jo en ting jeg glemte å nevne, er at strømforbruket har gått ned en del etter oppdateringen. Nøyaktig hvor mye er ikke godt å si, men jeg vil tippe at det har minket med 25-30%.
Unconfigured Ad
Collapse
BeastX v3
Collapse
X
-
-
Ingen flere V3 rapporter?
I går fløy jeg min 700N med BeastX V3, satt opp med 13/13 og må si jeg aldri har stolt mer på en FBL maskin. Ikke noe annet enn forutsigbare bevegelser, presis på stoppene og ingen vobling drifting eller noe.Honeybee CP 2Comment
-
Nå har jeg oppdatert BeastX på min 6HV. Har hele tiden trodd at haleservoen har vært problemet (DS620) siden jeg ikke har fått halen helt etter min smak. Jeg liker at den stopper kontant og responsivt. I tillegg har halen driftet en god del under tic-tocs. Disse problemene er helt borte nå. Halen fungerer mye mye bedre. Jeg har jo tatt hele setup prosessen på ny så det kan jo være at jeg har luket bort problemet der. Eller så er V3.0 årsaken. Uansett er jeg mer fornøyd med Compassen nå og jeg sa faktisk på stripa "jeg kan ikke skjønne at jeg ikke flyr denne mer". Siden i sommer har jeg bare flydd 500 og det har vært favoritten men nå er Compassen den jeg gleder meg mest til å fly.
Jeg har nå gyroen i transmitter mode og 100% dual rates, 80% dual rates på halen. Roll og flip rate er rimelig bra nå og halen er perfekt men jeg lurer litt på forskjellige innstillinger jeg ikke har prøvd før.
Denne cyclic response innstillingen skal gjøre heliet mer direkte og kontant om jeg skjønner det rett. Har noen prøvd? Bedre/verre? Erfaringer?
Pitch boost; Bedre/verre?
Tail torque precompensation; Bedre/verre?
Mye spørsmål når man sitter her og funderer. Om andre tips og triks har ført til stor forskjell på heliet så tas det imot med stor takkInteressert i CNC? Join CNC Norge på Facebook
www.skalamodellflyklubb.noComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment