Unconfigured Ad

Collapse

Problem med oppstart T-Rex 600

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RunarS
    • Jun 2010
    • 226

Problem med oppstart T-Rex 600

Held på med oppsettet på ein T-Rex 600 elektro tilhøyrande ein kamerat av meg. Har installert ny esc, men elles har det vore programmering av sendar og justering av rotorhaudet.
    Forsøker å spoole den opp, men den oppfører seg merkeleg.
    Den forsøker litt eit par sekund, og så kuttar den. Når eg har holdt på nokre forsøk, så startar den plutseleg skikkeleg.
    Sjå video (motoren reagerer ca 60 sek uti videoen):

Sikkert noko banalt enkelt, men eg forstår det ikkje heilt.
    6S 5000 mAh, separat mottakarbatteri. Har kopla throttleledninga til sendar, men har kutta den raude ledaren (på ei kort skøyteservoledning) slik at det ikkje er hovudbatteriet som forsyner mottakar og servoar med straum.
    Er det noko med programmeringa av esc`n som er feil?
    Bip (brake disabeled)
    Bip bip (Mid-timing)
    Bip (High cutoff voltage protection)
    Bip bip (Soft start)
    Bip bip bip (throttle response=quick speed)
    Runar Sandnes
    Medlem i Gloppen modellflyklubb

------
    Constantly fighting gravity

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7
  • Blypropell
    • Sep 2008
    • 139

Hvilken ESC har du montert ny da? Align 100amp?
    I Hangaren:

Rotor:
    Align-Trex 600GF * 3xAlign^DS610,Futaba^GY401,Futaba^S9254,AR7000
    Align-Trex 450S V2 * 3xHitec^HS-65MG,CY^Mini G,Futaba^BLS257,AR6100e
    "Jysk" Tricopter * Assan GA250
    Bumblebee ST450 * KK2.0
    Fly:
    ST-Model Mandala-1300kv
    ST-Model T3DII Wild Beast-700kv
    STM Cessna
    Spektrum DX7

Comment

• Blypropell
      • Sep 2008
      • 139

Bare en tanke..Kan det være at ESC du har montert er uten innebygged BEC? Og at den røde ledningen IKKE skal kobles bort?

Nå er jeg ikke sikker på om den ville ha reagert i det heletatt hvis dette var tilfelle.

IKKE koble til den røde ledningen på ESC hvis du er usikker om den har BEC eller ikke.

Den orginale fartskontrolleren som sitter i 600ESP er en variant uten BEC,så ER det en slik du har montert så kan du bare putte tilbake den røde ledninga i pluggen som skal til RX.

Forresten er det en 600 ESP? Trodde jeg leste ESP en plass men var vel jeg som leste feil.
      Last edited by Blypropell; 02-07-11, 00:07. Reason: Leste feil.
      I Hangaren:

Rotor:
      Bumblebee ST450 * KK2.0
      Fly:
      ST-Model Mandala-1300kv
      STM Cessna
      Spektrum DX7

Comment

• RunarS
        • Jun 2010
        • 226

Det er vel den originale 100A esc'n, denne har vel ikkje BEC, nei... Har forsøkt med den normale throttlekabelen no, og det var ingen forskjell. Det verkar som at den slurar litt i starten, men både pinion og hovuddrev er ok. Merkeleg at den plutseleg "fyrer skikkeleg". Som om det er eit eller anna som må "laddast opp" først...
        Runar Sandnes

------

Blade MCPX - T-Rex 250 FBL - T-Rex 500CF FBL - T-Rex 700E FBL - Yak54-50EP - DJI F550 Hexa - Pilot RC´ish Yak-54 m/DLE 30 - BeastX - Spektrum DX7

Comment

• Blypropell
          • Sep 2008
          • 139

Det var da merkelig at det ikke ble noe forskjell når du satte tilbake +/rød på signal kabelen fra esc.
          Var også rart at den i det heletatt fungerer uten at positiv var koblet til.
          Kan det være at esc må programmeres? Kan esc ha fått skade når den ikke har hatt bec strøm inn?

Den hakkinga fra motor i starten før den spinner opp høres ut som en motor som får feil timing fra ESC.
          Litt småskummelt med en 600 som lever sitt eget liv,røsk av rotorbladene til den fungerer skikkelig.

Sikkert noen andre her på forumet som vet hva årsaken kan være.
          I Hangaren:

Rotor:
          Bumblebee ST450 * KK2.0
          Fly:
          ST-Model Mandala-1300kv
          STM Cessna
          Spektrum DX7

Comment

• arhennie
            • Mar 2008
            • 4316

Tror du bør sjekke over alle kontakter og loddinger mellom motor og ESC. Den hakkinga kunne minne om det. Eventuelt kan det være en defekt inne i ESC. Eventuelt feil i motor.
            Hvorfor er det ny ESC på denne? Hva var feil på den gamle?
            Var ESC varm etter denne starten du filmet? Jeg sto noen sekunder med slik hakking en gang, der ESC funket og det manglet en fase i motor. ESC ble gloheit.
            arhennie

MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
            http://hadelandmfk.no/
            www.henniehobby.no/arne

Comment

• RunarS
              • Jun 2010
              • 226

Eg meiner at alle loddingane skal vere ok, både på kontakter og mellom motor og ESC, men eg har tenkt tanken eg òg...
              Doningen har visst vore inne til Elefun for sjekk, så den skal i utgangspunktet vere ok. Eigaren har hatt problem 3 svidde ESC`ar (eg veit ikkje grunnen), så ESC`n som eg installerte er ny. (Eg hadde eit problem med svidd ESC på min 500 i haust, det viste seg å vere ein defekt haleservo som skapte problem).
              Motoren veit eg ikkje, men eg går utifrå at den fungerer som den skal (sidan Elefun visst nok har prøvekøyrt den).
              Det med timinga har eg ikkje så mykje kompetanse på, så berre kom med forslag!

Forøvrig så tok eg 600`n i lufta i dag (med svært god sikkerhetsavstand). Oppsett, tracking og gyro satt som ei kule, så det er kun dette lille problemet som gjenstår. Hovra eit heilt batteri i låg høgde utan problem med motor. Litt rart at det kun viser seg som eit oppstartproblem. Ellers går jo motoren heilt fint, både motor, batteri og ESC hadde fin temperatur etter landing. Men nå står helikopteret på bakken til vi får fiksa problemet.

Forøvrig tok eg min første forlengs- og baklengs flip med 500`n i dag, i tillegg til aileron-flip, og roll i begge retningar i FFF. På slutten forsøkte eg til og med invert hover (med nasa mot), og eg klarte å halde den 15 sek før eg flippa den kontrollert tilbake. Høg puls, men skikkeleg kick når ting ein har øva på lenge i simulator plutseleg er ganske komfortabelt med eit ekte helikopter.
              Runar Sandnes

------

Comment

• Blypropell
                • Sep 2008
                • 139

Høres jo ut som motor(eller dårlige esc) det er noe galt med hvis dette er ESC nr 4 som monteres på.
                Leste en plass at noen har hatt problemer med softstart på 600esp.

Har du gjort setup? slik som beskrevet hær:http://file.espritmodel.com/documents/RCE-BL100G.pdf
                Du løsner motoren å skyv den fra tannhjulet for å være sikker hvis du programerer esc.
                Husk å sette linjær trottlekurve før du programerer, 0-25-50-75-100 i radioen.

Det er vel 3 timing innstillinger,en for 2 poler motor og en for 6 poler og den siste for mere power eller no slikt.Info om det i linken.
                Gal timing kan føre til hakking når du gir trottle og til og med en motor som går baklengs et øyeblikk.

Å ja morro å fly oppned
                Last edited by Blypropell; 03-07-11, 17:52. Reason: mer info
                I Hangaren:

Rotor:
                Bumblebee ST450 * KK2.0
                Fly:
                ST-Model Mandala-1300kv
                STM Cessna
                Spektrum DX7

Comment

Working...