Jeg har Spinblades asymmetrical 325mm og skrue på hovedrotor 3G flybarless til Trex 450 PRO. Men det er litt problem når jeg skrue godt og ikke for hardt skrue, Hoved blade ble for løs og ikke stram nok. De andre original align blade grip er ca 4,5-7 mm tykk og Spin blade er 4mm tykk. Har dere noe tips om hvordan jeg skal gjøre bedre stram godt på spin blade?
Unconfigured Ad
Collapse
SpinBlades Asymmetrical 325mm på 3G flybarless Trex 450 PRO
Collapse
X
-
Det fulgte ikke med noen små shims? Du får ha øya oppe og se om du ikke kommer over noe som kan brukes som shim. Eventuelt pusse ned et gammelt kredittkort eller noe sånt.Honeybee CP 2 -
Bare hyggelig =) Du får gi en liten rapport på hvordan de flyr! Nysgjerrig på disse selv.Honeybee CP 2Comment
-
Igår jeg test spinblades på FBL Trex 450, Den oppføre seg litt andre og "nervøs" hover flyr. Jeg synes det er ikke bra på FBL og jeg tok de andre original blader tilbake,Bedre flyr. Jeg tror Spinblader egentlig best passer til FB, Ikke FBL. Men jeg har ikke test på FB.
Selv om jeg har justere gyro gain og gyro program på sender. Kanskje noen andre her har prøvd eller oppleve sammen som meg?Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment