Hei, jeg så disse heliene var billige, men hvem anbefales av dem?
Unconfigured Ad
Collapse
El heli???
Collapse
X
-
Tags: None
-
hei
jeg ville anbetalt denne siden http://www.mamut.com/flyhobby/
De selger Zoom til 1750.- + tips og triks finner du her http://www.andersh.com/rc/html/zoom.html
Morten- Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
- Skymaster Hawk m/ATJ220SV
- Krill Avanti S m/ATJ220SV
- Eurofighter m/Behotec 180 Gold
-
Er ikke denne bra da? Er det noe forskjell på den og twister?
Comment
-
zoom er ett helikopter med gromme biter, og flyegenskaper som ett stort, mens e-sky sin har fast pitch, du får den og med cp, men jeg har ikke testa den ennå. vet ikke helt hvordan den er. men zoom og hornet er tøfft. zoom er mer reparasjons vennlig, pga skruing, ikke liming som horneten har.Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
Jeg har aldri fløyet heli, men modellfly.
Den zoom kosta 1750 men det er vel kun for heli?
Og e-sky koster 2000 med alt.................men uten cp da.Comment
-
Comment
-
Jeg tror twister og e-sky er det samma greine med bare forskjellige navn
Det med pitch kan noen andre forklare, jeg vet bare at hvis det er Collective Pitch (cp) så kan man fly oppnedd :P
Comment
-
Originally posted by fly-fantometJeg tror twister og e-sky er det samma greine med bare forskjellige navn
Det med pitch kan noen andre forklare, jeg vet bare at hvis det er Collective Pitch (cp) så kan man fly oppnedd :P
FP her er angrepsvinkelen fast, mens det er hastigheten på rotoren som avgjør hvor mye løft som skapes.
Når det gjelder honney bee, så er det så vidt eg har skjønt basicly det samme helikopteret som twister og humble bee fra andre produsenter.
Har selv sammen med et 10-talls arbeidskoleger anskaffet hver sine slike småfugler, mye morro for pengene.
hvis en er ny i gamet klarer en samsynligvis å slite ut et helikopter med FP før en er klar for 3D flyging og har bruk for CP
Comment
-
Det er det samme. de er produsert for forskjellige markeder, derfor de forskjellige navnene. Har dette fra sikre kilder
Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
-
Simen
Why drink and drive, when you can fly so high?!Comment
-
det tåler endel, men ingen ting tåler alt. jeg har ødelagt ett sett rotor blader, ett sett med undestell, og 2 hekk rotorer, en hekk rotor motor og en canopy, men delene er ikke så dyre da. ser den var satt ned til 1995 hos matinsenhobby.no nå.Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
www.airheads.noComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment