Unconfigured Ad

Collapse

BeastX spørsmål, TREX 450 v2 Pro

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JHilles
    • Sep 2011
    • 70

BeastX spørsmål, TREX 450 v2 Pro

Hei,

3gx gyroen skal pensjoneres etter 3 kræsjer. Den har vært ett mareritt. Helikopteret har en tendens til å drifte bakover. I hover slipper den halen ned 10-15 grader sporadisk. Dette kan være skummelt. Dersom dette skjer under piro, vil helikopteret gjøre noen byks som er ekle å rette opp. Under flyging vil nesa også opp. Jeg vil presisere følgende:

1. Swash er rett
    2. Tyngdepunkt er korrekt
    3. Gain er satt etter Leon Luke sine parametre. Helikopteret oppfører seg bra inntil bakoverdriften kommer.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe BeastX. Må jeg gjøre noe med geometrien for å bruke denne enheten (lengde på kuler, bytte hull på servohorn etc...)?

Jeg må også bytte ESC. Align ESC oppfører seg rart etter kræsj forrige uke. Nøling og lugging på toppen. Tyder på at 2 sekunder som "jordfreser" ødela den. Dette forårsaket forrige kræsj. Fikk ikke power etter en nødoppretting etter byks pga drifteproblemer.
  • lillejon78
    • Dec 2005
    • 1530

Originally posted by JHilles
    Hei,

3gx gyroen skal pensjoneres etter 3 kræsjer. Den har vært ett mareritt. Helikopteret har en tendens til å drifte bakover. I hover slipper den halen ned 10-15 grader sporadisk. Dette kan være skummelt. Dersom dette skjer under piro, vil helikopteret gjøre noen byks som er ekle å rette opp. Under flyging vil nesa også opp. Jeg vil presisere følgende:

1. Swash er rett
    2. Tyngdepunkt er korrekt
    3. Gain er satt etter Leon Luke sine parametre. Helikopteret oppfører seg bra inntil bakoverdriften kommer.

Jeg har bestemt meg for å kjøpe BeastX. Må jeg gjøre noe med geometrien for å bruke denne enheten (lengde på kuler, bytte hull på servohorn etc...)?

Jeg må også bytte ESC. Align ESC oppfører seg rart etter kræsj forrige uke. Nøling og lugging på toppen. Tyder på at 2 sekunder som "jordfreser" ødela den. Dette forårsaket forrige kræsj. Fikk ikke power etter en nødoppretting etter byks pga drifteproblemer.
    er ganske sikker på at geometrien er lik som på en 3G, er ihvertfall det på trex600n
    trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
    trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
    arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
    PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
    homemade quad med diverse elektronikk.
    noen depronkjerrer.
    futaba10c 2.4ghz.
    radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart

Comment

• Clibus
      • Jul 2007
      • 18

Bytta fra 3gx til beastx på 450 pro'en min uten problemer, dette er versjon 1 vell og merke men er vell ikke de store forskjellene?

T-Rex 550 FBL --- T-Rex 450 FBL --- Blade mCPX v2

Comment

Working...