Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
heisann. jeg er ny på forumet her, og har muligens tilgang til dette helikopteret: Align T-Rex 550E,nytt,m/ Futaba 2.4Ghz T10CAG,3stk 22.2v lipo-batteri og bag til helikopteret,radio,batteri og verktøy.
Kan noen fortelle meg hva verdien/prisen er på et slikt helikopter.
Hva hadde dere vært villig til å gi for dette ?
heisann. jeg er ny på forumet her, og har muligens tilgang til dette helikopteret: Align T-Rex 550E,nytt,m/ Futaba 2.4Ghz T10CAG,3stk 22.2v lipo-batteri og bag til helikopteret,radio,batteri og verktøy.
Kan noen fortelle meg hva verdien/prisen er på et slikt helikopter.
Hva hadde dere vært villig til å gi for dette ?
På forhånd takk.
regner med det er align ds610 servoer å 3g-gyro? å så standard motor/esc, anslår en verdi på 8000.-
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
hehe nestan samma tanke koolt , hade tenkt å si rund 7000 og så beror på vilka elektronik som er med
følget med 3 batterier, de er heller ikke billige, bagen koster også 750.- så det blir fort penger
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
Ok, gutta takk for svar.
Lurer på om denne maskinen er litt overkill for en nybegynner, da jeg kun er på hovering-stadiet med en jalla 450 size fra Arngren.
Har nettop kjøpt meg real flight g6 så jeg får øve meg litt på den.
Kan kanskje framstå som stor i starten, men du vil fort oppdage at å fly en 550 er noe helt annet (les: veldig mye morsommere og bedre) enn en 450. 550'n er mer stabil, enklere å fly og mye mer helikopter.
Den eneste ulempen jeg kan se er at du syns den er så stor at du blir skremt av den og dermed ikke får den læringskurven du ellers ville hatt. Men jeg tenker at etter noen batterier med hovring har du kommet over kneika. Derfra og ut vil du aldri mer fly 450
Får du denne for en hyggelig pris er det ikke noe å tenke på
Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying. Neil Armstrong
takk igjen for nyttig info.
er ikke fbl litt ustabilt for nybegynner.
Prisen det snakkes om her er rundt 7500. og den er ny.
hvis det er slik at jeg ikke får dette til,vil jeg kanskje kunne få pengene igjen ved salg.
Ok, gutta takk for svar.
Lurer på om denne maskinen er litt overkill for en nybegynner, da jeg kun er på hovering-stadiet med en jalla 450 size fra Arngren.
Har nettop kjøpt meg real flight g6 så jeg får øve meg litt på den.
Den er greit å begynne på den, om jeg nok ville anbefalt en 500 fremfor. Bare øv godt på simen først, og start gjerne med treningsunderstell første turene.
Den er greit å begynne på den, om jeg nok ville anbefalt en 500 fremfor. Bare øv godt på simen først, og start gjerne med treningsunderstell første turene.
Enig i at en 500 er et enda bedre nybegynnerheli. Men en 550 er ikke langt unna superdupert det heller.
Angående FBL: en FBL kan fly veldig stabilt om du ønsker. Det setter du opp i FBL-enheten. Hva slags FBL-enhet sitter på?
Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying. Neil Armstrong
Den er greit å begynne på den, om jeg nok ville anbefalt en 500 fremfor. Bare øv godt på simen først, og start gjerne med treningsunderstell første turene.
Næh!
Gå for denne om du har råd. Ikke noe å være redd for. Les over Dr. Radds flyskole: RADD'S SCHOOL OF ROTARY FLIGHT? (men IKKE gjør de øvelsen med FBL, bare ha de i bakhodet og juster litt mtp hovering!). Kjør mye sim, og gå ut å fly. Du vil bli overrasket overrasket over hvor "enkelt" det er... Jo større maskin jo "enklere" til å begynne med. Klart dyrere om du prøver for tidlig, men dog
Treningsunderstell skal man være veldig forsiktig med på FBL, mer vibrasjon og om man har tak i bakken og FBLen forsøker å vri over mer og mer alikevel så ... da er det like greit å hoppe rett i det...
Hoovrer du allerede med en "jalla 450 size fra Arngren" så kan du hoovre med hva som helst. Alt annet blir en lek. (Så lenge vi snakker om større og/eller bedre enn den du har da).
Enig med jnissen. Ikke finn på å sette treningsunderstell på FBL heli. Men det trenger du heller ikke om du allerede er i luften med 450.
Ellers flott heli. Jeg har hatt slik selv inntil nylig.
Nok en gang takk for nyttig info.
Er litt usikker på hva jeg skal gjøre, må tenke litt mer over det. det er ganske mye peeng på en gang.selv om jeg uansett senere kommer til å kjøpe meg noe tilsvarende.
Nok en gang takk for nyttig info.
Er litt usikker på hva jeg skal gjøre, må tenke litt mer over det. det er ganske mye peeng på en gang.selv om jeg uansett senere kommer til å kjøpe meg noe tilsvarende.
tenk litt på deleprisene, en 500 er nok billigere å kræsje enn en 550. men når du kan å fly rundt å det blir lengre mellom kræsjene så er det bare å gå for en dyrere/større maskin, jeg begynte med en fast-pitch heli, så ble det større maskiner etterhvert, har hatt to 90size, men liker 50size best i dag etter 7år
trex-600-NSP-FBL 0s55hz,beastX,align ds610,ds650.
trex-550e. FBL align ds610.ds620. beastX, castle esc &bec, EDGE 553mm.
arf jupiter med magnum 52 med ukjente servoer.
PA katana MD elektro med ymse elektronikk.
homemade quad med diverse elektronikk.
noen depronkjerrer.
futaba10c 2.4ghz.
radiostyrte bilær med reservedeler liggende klart
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment