Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg har en HK-450 med Align GP750 gyro og JR DSX9.
På lavt turtall funker alt fint men når jeg drar på litt så vrir helikopteret seg bare mot venstre og virker som om jeg ikke får nok høyre utslag på rudder.
Noen som kan hjelpe meg med dette?
Ole Chr Espedal
Drammen
Mvh.
Ole Chr. Espedal
Hangar 9 P-51 Mustang
Great Planes Super Decathlon
Hirobo Shuttle Plus
Top-Flite P-40E Gold Edition
Kyosho Jet Illusion
Caimbrian Funfighter P-51 Mustang (Under Konstruksjon)
Mini Mag (Trainer for min far)
E-Flight AT-6 Harvard
For lav rotorhastighet. Det vil føre til lav halerotorhastighet som fører til at halerotoren ikke har nok "kraft" til å holde i mot når du kjører kraftig collective opp
For små halerotorblader (som igjen ikke gir nok kraft til halen)
Gyro Gain for lavt
Gyro står i rate mode (istedenfor heading hold)
... eller at du tror Gyro er aktiv, men ikke er det (feil styre signal på Gain inngangen). Dermed kan det funke når du loffer rundt i hover, men halen tar ikke kontroll når du kjører kraftiog collective
Hadde samme problemet jeg også. Se denne tråden : http://www.modellflynytt.no/thread25577-2.html
Fikk det til å fungere med 13 tenner, (Headspeed like over 3000) , Ca + - 10 grader pitch, Brukte ca 7 mm ut fra haleservo.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment