Unconfigured Ad
Collapse
130X drar til siden
Collapse
X
-
arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arne -
Men når jeg nå flyr utendørs prøver jeg holde meg over gress for å begrense skadene når den går ned.
Ellers er jo det å måtte modde litt for å forbedre saker og ting noe man kjenner til fra langt større og langt dyrere modeller. Jeg har noen forbedringer på vei i posten selv, men det ingen kost å snakke om...Last edited by arhennie; 10-09-12, 16:35.arhennie
MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
http://hadelandmfk.no/
www.henniehobby.no/arneComment
-
Tror den blir fin i hall denne her ja.
Men når jeg nå flyr utendørs prøver jeg holde meg over gress for å begrense skadene når den går ned.
Nå tror jeg faktisk de aller fleste funker ok ut av esken, selv om det har vært litt trøbbel med 2 av 5 i klubben vår så langt. Og når Smallsize rydder opp som de gjør så blir det vel bra. Jeg er egentlig ganske imponert jeg, over hva e-flite har i stand til å få til med så små heli. Så jeg er positivt overrasket over min, men nå funket jo den som den skulle med en gang da. Eneste jeg hadde trodd det var mer punch i den etter hva jeg har sett av enkelte videoer på nettet. Enten er disse veldig gode til å fly, og/eller har de klart å få mer punch i dem. Kanskje bedre batterier kan bidra litt?
Ellers er jo det å måtte modde litt for å forbedre saker og ting noe man kjenner til fra langt større og langt dyrere modeller. Jeg har noen forbedringer på vei i posten selv, men det ingen kost å snakke om...Mye mer power enn MCPX, men at dette er en kraftplugg er jeg vel ikke helt enig i. Prøv å gi full throttle/pitch fra hover - da merker du godt at motoren sliter. Kjøpte med et ekstra 65C batteri fra Smallsize også, merker ikke noen særlig forskjell. Men jeg tror dette kan gi mange morsomme timer. Ikke krasja jeg heller
Jeg syns 2 av 5 (pluss en haug med poster på forum rundt omkring) bærer preg av at HH sitt fokus er kvantum foran kvalitet. Men det overrasker meg egentlig ikke.
Det bekymrer meg heller ikke at du, Palsor og meg må modde litt her og fikse litt der.
Det som derimot er "bekymringsfullt" er at dette heliet antakelig kjøpes av en masse tolv. tretten, fjorten, femten (...) år gamle gutter og jenter som syns det ser tøft ut med RC heli, men som opplever at det rett og slett ikke virker. Det som ved første øyekast ser ut som en genial og billig inngang til en råkul aktivitet blir i stedet en demotiverende nedtur.Kristian Westgård
Nittedal
Rave ENV / JR Vibe E12 SG Ito / JR NEX E8 / JR Vibe 50
Pilots take no special joy in walking. Pilots like flying.
— Neil Armstrong
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment